نویسنده = %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
تحلیل و بررسی رفتار شاکیانه مشتریان از خدمات پس از فروش سایپا

دوره 10، شماره 25، تیر 1391، صفحه 145-174

10.22059/jomc.2012.29917

حمید زارع؛ محمد اسفیدانی؛ مسعود موسوی