نویسنده = %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
بررسی و توصیف تحقیقات منتخب در حوزه مدیریت بازاریابی در ایران

دوره 11، شماره 1، فروردین 1392، صفحه 125-148

10.22059/jomc.2013.35321

غلامرضا جندقی؛ حمیدرضا ایرانی؛ احمد افخمی