کلیدواژه‌ها = %D9%82%D8%B5%D8%AF %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF
اثر ادراکات مصرف‌کننده در نگرش وی نسبت به غذای ارگانیک در شهر یزد

دوره 16، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 195-217

10.22059/jomc.2018.132204.1006546

سید مهدی الحسینی المدرسی؛ هوشمند باقری قره‌بلاغ؛ عادله دهقانی قهنویه؛ محمدرضا غلامی؛ ثمین رادفر


بررسی رابطة آموزه‌های اسلامی قابل ادراک با متغیرهای اثربخشی پیام تبلیغاتی در حوزة تبلیغ کالاهای مصرفی

دوره 14، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 181-201

10.22059/jomc.2016.56512

سیدمحمود حسینی امیری؛ میرزا حسن حسینی؛ اوژن کریمی؛ زین العابدین رحمانی رحمانی