@article { author = {دین, دکترسید رضا سیدجوا and الماسی, مسعود}, title = {-}, journal = {Organizational Culture Management}, volume = {1}, number = {1}, pages = {-}, year = {2003}, publisher = {University of Tehran}, issn = {2423-6942}, eissn = {2423-6934}, doi = {}, abstract = {This article is the result of a field research and is about the quality of services of social security organization (SSO) from its staff’s point of view . In this research SERVQUAL is used in evaluating the quality of the organiztion and results show that eployees believe that performance and quality of organizations services are below the expectations of its clients. All of the members of SSO in Tehran from statistical population and samples are 123.}, keywords = {assurance,empathy,reliability,responsibility,SERQUAL,Service quality,tangibles}, title_fa = {ارزیابی کیفیت خدمات سازمان تامین اجتماعی ازمنظر کارکنان}, abstract_fa = {مقاله حاضر حاصل تحقیقی میدانی است که هدف از ان تعیین کیفبت خدمات ارائه شده توسط سازمان تامین اجتماعی، از دیدگاه کارکنان آن سازمان می باشد بر این اساس در این پژوهش از مدل مقیاس کیفیت خدمات به منظور ارزیابی کیفیت خدمات سازمان تامین اجنماعی، به مشتریان خود استفاده شده است جامعه آماری ابن تحقیق کلیه کارکنان سازمان تامین اجتماعی شهر تهران و نمونه آماری 123 نفر از کارکنان آن سازمان میباشد. نتایج حاصل از این تحقبق نشان می دهد که کارکنان این سازمان خود بر این باور هستند که عملکرد سازمان کمتر از انتظارات مشتریان می باشد و در حقیقت ارائه دهندگان، خود، کیفیت خدمات ارائه شده را در سطح پایینی ارزیابی می کنند}, keywords_fa = {اطمینان خاطر,پاسخگویی,عوامل محسوس (شواهد فیریکی),قابلیت اعتبار,کیفیت خدمات,مقیاس کیفیت خدمات,همدلی}, url = {https://jomc.ut.ac.ir/article_11422.html}, eprint = {https://jomc.ut.ac.ir/article_11422_cd88f21be198b0536279f365eca8088c.pdf} }