%0 Journal Article %T ارباب رجوع ومدیریت (وظایف متقابل )،نقش بسترها در انجام وظایف %J مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی" %I دانشگاه تهران %Z 2423-6942 %A میرحسینی, سید احمد %D 2005 %\ 03/21/2005 %V 3 %N 1 %P - %! ارباب رجوع ومدیریت (وظایف متقابل )،نقش بسترها در انجام وظایف %K وظایف اخلاقی %K وظایف ارباب رجوع %K وظایف حقوقی %K وظایف مدیران %R %X یکی از مباحثی که در مدیریت مورد توجه همگان است وظایف مدیران و مسئولان در مقابل ارباب رجوع است و در این زمینه مطالب زیادی نوشته شده و حتی در ارزیابی های مسئولین یکی از جهات مؤثر همین است که شخص در برخورد با ارباب رجوع و جلب رضایت آنان چگونه عمل میکند.و اما وظایف مراجعین نسبت به مسئولین که آن هم دارای اهمیت است کمتر مورد توجه قرار گرفته است . همچنین در نظر داشتن بسترها و زمینه های مدیریت که در ارزیابی مسئولین تأثیر گذار است باید مورد توجه قرار گیرد . در مقاله حاضر بعد از اشاره به بعضی وظایف مسئولین در رابطه با ارباب رجوع نمونه هایی از وظایف مراجعین نسبت به مسئولین و همین طور لزوم توجه به بسترهای متفاوت در ارزیابی مدیران مورد بحث واقع شده است . %U https://jomc.ut.ac.ir/article_14210_7dc24e82ec77cd5c70939fcf1f5444a7.pdf