در بسیاری از نگرش ها، مفاهیمی که در مورد اعتماد سازمانی و بین فردی وجود دارد محققان بر این نکته تاکید دارند که کارکنان باید احساس کنند که مدیرانشان قابل اعتماد هستند. محققان زیادی از رشته های متنوع بر روی این مسأله توافق دارند که وجود اعتماد در سازمان دارای مزایای زیادی است. این مقاله اطلاعاتی را در مورد اعتماد درون سازمانی ارائه می کند، پیامدهای مثبت، منفی آن را به همراه سه گام اساسی برای ایجاد اعتماد در سازمان بررسی می کند و نتسان می دهد که اعتماد یک عنصر اساسی برای مدیریت تغییر اثربخشی و نهایتآ موفقیت سازمان است.
متین, دکتر حسن زارعى, & زاده, حسن حسن. (1383). اعتماد درون سازمانی و بررسی وضغیت موجود سازمان های اجرایی کشور. مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 2(3), -.
MLA
دکتر حسن زارعى متین; حسن حسن زاده. "اعتماد درون سازمانی و بررسی وضغیت موجود سازمان های اجرایی کشور", مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 2, 3, 1383, -.
HARVARD
متین, دکتر حسن زارعى, زاده, حسن حسن. (1383). 'اعتماد درون سازمانی و بررسی وضغیت موجود سازمان های اجرایی کشور', مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 2(3), pp. -.
VANCOUVER
متین, دکتر حسن زارعى, زاده, حسن حسن. اعتماد درون سازمانی و بررسی وضغیت موجود سازمان های اجرایی کشور. مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 1383; 2(3): -.