ارتباط بین علم مالی و سایر رشته های علوم اجتماعی که به عنوان روانشناسی مالی معروف شده است باعث شده که محققان بررسی های زیادی در خصوص رفتارهای سرمایه گذاران در بازارهای مالی و عکس العمل آنها در شرایط مختلف به عمل آورند.
در تحقیق حاضر به بررسی،شناسایی و رتبه بندی گروههای تاثیرگذار بر تصمیم خرید و فروش سهام سرمایه گذاران فردی در بورس اوراق بهادار تهران پرداخت شده است . نتایج حاصل از این بررسی نشان میدهد که افراد سرمایه گذار در بورس اوراق بهادار تهران به شدت تحت تاثیر شایعات و اخبار تایید نشده و همچنین جوبازار قرار دارند و برای تصمیم گیری خود به ندرت از مشاوره مختصصان مالی و نیز کارگزاران بهره می گیرند به علاوه سرمایه گذاران فردی معتقدند که پیروی از جو بازار و تصمیم های سرمایه گذاران بزرگ و نهادی بیشترین سود را برای آنها دارد .
تهرانی, دکتر رضا و خوشنود, مهدی . (1384). شناسایی و رتبه بندی گروههای تاثیرگذار بر تصمیم خرید و فروش
سهام سرمایه گذاران فردی در بورس اوراق بهادار تهران. مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 3(3), -.
MLA
تهرانی, دکتر رضا , و خوشنود, مهدی . "شناسایی و رتبه بندی گروههای تاثیرگذار بر تصمیم خرید و فروش
سهام سرمایه گذاران فردی در بورس اوراق بهادار تهران", مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 3, 3, 1384, -.
HARVARD
تهرانی, دکتر رضا, خوشنود, مهدی. (1384). 'شناسایی و رتبه بندی گروههای تاثیرگذار بر تصمیم خرید و فروش
سهام سرمایه گذاران فردی در بورس اوراق بهادار تهران', مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 3(3), pp. -.
CHICAGO
دکتر رضا تهرانی و مهدی خوشنود, "شناسایی و رتبه بندی گروههای تاثیرگذار بر تصمیم خرید و فروش
سهام سرمایه گذاران فردی در بورس اوراق بهادار تهران," مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 3 3 (1384): -,
VANCOUVER
تهرانی, دکتر رضا, خوشنود, مهدی. شناسایی و رتبه بندی گروههای تاثیرگذار بر تصمیم خرید و فروش
سهام سرمایه گذاران فردی در بورس اوراق بهادار تهران. مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 1384; 3(3): -.