1
استادیار گروه مدیریت دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان
2
استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان
3
کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان
چکیده
مردم همواره به پنداشت و قضاوت دیگران درباره خود توجه کرده و به آن اهمیت میدهند. کارکنان نیز در شرایط مختلف از تاکتیکهای متفاوت مدیریت اثر استفاده میکنند تا به اهداف خود در سازمان دست یابند. یکی از اهداف کارکنان بهبود عملکرد سازمانشان میباشد. ارزیابی عملکرد یک سازمان سنجش اثربخشی وکارایی فعالیتهای آن سازمان میباشد. در این پژوهش از میان مدلهای گوناگون ارایه شده برای ارزیابی عملکرد مدل کارت امتیازی متوازن انتخاب شده است. این مدل با تأکید بر چهار جنبه کلیدی مالی، مشتری، رشد و یادگیری و فرآیندهای داخلی کسب و کار، معیارها و شاخصهای مورد نیاز را برای ارزیابی سازمان فراهم میکند. هدف از این تحقیق، بررسی تأثیر مدیریت اثر بر عملکرد شرکت مخابرات براساس مدل کارت امتیازی متوازن میباشد. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری تحقیق شامل 1450 نفر کارکنان شرکت مخابرات شهر اصفهان است. روش نمونهگیری تصادفی ساده و حجم نمونه 203 نفر برآورد گردید. روش جمعآوری اطلاعات با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته 39 سؤالی است. تجزیه و تحلیل اطلاعات با استفاده از نرمافزار SpSS و در دو سطح آمار توصیفی و استنباطی انجام شده است.
انصاری, محمداسماعیل, استادی, حسین, & مطهری, معصومه. (1388). تأثیر مدیریت اثر بر عملکرد شرکت مخابرات بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن در مخابرات اصفهان. مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 7(20), 171-190.
MLA
محمداسماعیل انصاری; حسین استادی; معصومه مطهری. "تأثیر مدیریت اثر بر عملکرد شرکت مخابرات بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن در مخابرات اصفهان", مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 7, 20, 1388, 171-190.
HARVARD
انصاری, محمداسماعیل, استادی, حسین, مطهری, معصومه. (1388). 'تأثیر مدیریت اثر بر عملکرد شرکت مخابرات بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن در مخابرات اصفهان', مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 7(20), pp. 171-190.
VANCOUVER
انصاری, محمداسماعیل, استادی, حسین, مطهری, معصومه. تأثیر مدیریت اثر بر عملکرد شرکت مخابرات بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن در مخابرات اصفهان. مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 1388; 7(20): 171-190.