2
دانشجوی کارشناس ارشد گروه مدیریت دولتی دانشگاه اصفهان
چکیده
در پژوهش حاضر تلاش شده است تا عملکرد اداره مخابرات شهرستان آباده را بر اساس رضایت ارباب رجوع مورد مطالعه و ارزیابی قرار دهد.
این پژوهش به صورت کتابخانهای و میدانی صورت پذیرفته و روش تحقیق، توصیفی ـ پیمایشی و از شاخه میدانی بوده است. جامعه آماری شامل 25 نفر از مدیران،کارشناسان و 75 نفر از پرسنل اداره مخابرات آباده و 200 نفر ارباب رجوع آن اداره می باشد و با توجه به کوچک بودن جامعه آماری،تمام افراد این دو گروه(مدیران و کارشناسان) به عنوان نمونه انتخاب شدند .روایی پرسشنامه با توجه به متون داخلی شرکت و مساعدت اساتید راهنما و مشاور مورد تأیید قرار گرفت. و پایایی آن از طریق ضریب آلفای کرونباخ محاسبه گردید.تجزیه و تحلیل داده ها از آما توصیفی ر استنباطی استفاده گردید. نتایج بدست آمده نشان داد که F مشاهده شده در خصوص مؤلفه های درون داد،میان داد(فرآیند)، برون داد،بازخورد و تعاملات محیطی در سطح p?0/05 معنادار نبوده و میزان رضایت ارباب رجوع از مؤلفه های 5 گانه عملکرد یکسان بوده است.
در مجموع با توجه به اختلاف نظرات ارباب رجوع و دفعات مراجعه آنها به اداره مخابرات و مدرک تحصیلی آنها، میزان رضایت مراجعین از عملکرد هر یک از مؤلفه های 5 گانه سیستمی اداره مخابرات بالاتر از سطح متوسط بوده است. ...
عطافر, علی, & امری, الهام. (1390). ارزیابی عملکرد اداره مخابرات شهرستان آباده بر اساس رضایت ارباب رجوع. مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 9(23), 145-167.
MLA
علی عطافر; الهام امری. "ارزیابی عملکرد اداره مخابرات شهرستان آباده بر اساس رضایت ارباب رجوع", مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 9, 23, 1390, 145-167.
HARVARD
عطافر, علی, امری, الهام. (1390). 'ارزیابی عملکرد اداره مخابرات شهرستان آباده بر اساس رضایت ارباب رجوع', مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 9(23), pp. 145-167.
VANCOUVER
عطافر, علی, امری, الهام. ارزیابی عملکرد اداره مخابرات شهرستان آباده بر اساس رضایت ارباب رجوع. مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 1390; 9(23): 145-167.