نگرشهای شغلی کارکنان در سازمان با ادراک و ذهنیت مشتریان نسبت به سازمان در ارتباط است. این نگرشهای شغلی، از پیامدهای تصویر مثبت مشتریان جامعه نسبت به یک سازمان است. بنابراین مهارتها، نگرشها و رفتارکارکنان در این زمینه حایز اهمیت میباشند.
شرکت ایران خودرو به عنوان یکی از سازمانهایی که دارای شهرت و اعتبار بالایی در نزد مشتریان خود این شرکت است، باعث شده است که کارکنان در چنین سازمانی همواره در پی بروز نگرشهای مثبتی نظیر تقویت تعهد سازمانی و عجین شدن با کار باشند. در این مقاله تلاش میشود تا رابطه بین شهرت سازمانی با نگرشهای شغلی کارکنان شرکت ایران خودرو تبیین شود. روش انجام تحقیق به صورت پیمایشی و از نوع همبستگی مبتنی بر تحلیل رگرسیون است. یافتههای مقاله حاکی از آن است که بین شهرت سازمانی با تعهد سازمانی و عجین شدن با کار رابطه معنادار و مثبتی وجود دارد. جامعه آماری نیز شامل کارکنان و مشتریان شرکت ایران خودرو میباشد.
طالقانی, غلام, نرگسیان, عباس, غریبی, مجتبی, & کوشکی, علی. (1391). بررسی رابطه بین شهرت سازمانی با نگرشهای شغلی کارکنان شرکت ایران خودرو. مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 10(25), 97-114. doi: 10.22059/jomc.2012.29915
MLA
غلام طالقانی; عباس نرگسیان; مجتبی غریبی; علی کوشکی. "بررسی رابطه بین شهرت سازمانی با نگرشهای شغلی کارکنان شرکت ایران خودرو", مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 10, 25, 1391, 97-114. doi: 10.22059/jomc.2012.29915
HARVARD
طالقانی, غلام, نرگسیان, عباس, غریبی, مجتبی, کوشکی, علی. (1391). 'بررسی رابطه بین شهرت سازمانی با نگرشهای شغلی کارکنان شرکت ایران خودرو', مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 10(25), pp. 97-114. doi: 10.22059/jomc.2012.29915
VANCOUVER
طالقانی, غلام, نرگسیان, عباس, غریبی, مجتبی, کوشکی, علی. بررسی رابطه بین شهرت سازمانی با نگرشهای شغلی کارکنان شرکت ایران خودرو. مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 1391; 10(25): 97-114. doi: 10.22059/jomc.2012.29915