با ورود به عصر ارتباطات و اطلاعات، و حرکت از اقتصاد صنعتی و تولیدی به سمت اقتصاد خدماتی دانش بنیان؛ مبانی رقابتی کسب و کارها از بودجههای سرمایهای و داراییهای ملموس به سمت داراییهای ناملموس و سرمایههای فکری از جمله سرمایههای ارتباطی و اجتماعی تغییرکرده است. از این رو سازمانها بیش از اعصار گذشته بر روی روابط و تعاملات غیررسمی بین کارکنان به منظور تبادل افکار، ایدهها و دانش و اطلاعات خود، و نیز توسعه سرمایه اجتماعی برای ایجاد ارزش برای مشتریان برونی، و در نتیجه مشتریان درونی سازمان تاکید دارند. لذا تولید و توسعه سرمایه اجتماعی مستلزم آگاهی از وجود یا نبود آن در سازمان از طریق سنجش و اندازهگیری آن است. از این رو، این تحقیق بر روی سنجش و اندازهگیری سرمایه اجتماعی در بانکهای دولتی شهر کرمان و در نتیجه رتبهبندی آنها تمرکز نموده است. نتایج بهدست آمده نشان داد که از میان بانکهای مورد مطالعه، بانک ملت و رفاه به ترتیب رتبههای اول و آخر را کسب نمودهاند، و بانکهای ملی، تجارت و مسکن به ترتیب رتبهها دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادهاند.
خورشید, صدیقه, & تسلیمی, محمد. (1391). رتبهبندی بانکهای دولتی شهر کرمان بر اساس سطح سرمایه اجتماعی با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چندشاخصه. مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 10(26), 29-58. doi: 10.22059/jomc.2013.29920
MLA
صدیقه خورشید; محمد تسلیمی. "رتبهبندی بانکهای دولتی شهر کرمان بر اساس سطح سرمایه اجتماعی با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چندشاخصه", مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 10, 26, 1391, 29-58. doi: 10.22059/jomc.2013.29920
HARVARD
خورشید, صدیقه, تسلیمی, محمد. (1391). 'رتبهبندی بانکهای دولتی شهر کرمان بر اساس سطح سرمایه اجتماعی با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چندشاخصه', مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 10(26), pp. 29-58. doi: 10.22059/jomc.2013.29920
VANCOUVER
خورشید, صدیقه, تسلیمی, محمد. رتبهبندی بانکهای دولتی شهر کرمان بر اساس سطح سرمایه اجتماعی با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چندشاخصه. مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 1391; 10(26): 29-58. doi: 10.22059/jomc.2013.29920