هدف این تحقیق، بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار رقابتی شرکت ها می باشد که از لحاظ ماهیت کاربردی است. روش تحقیق به کار رفته، توصیفی- تحلیلی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری در نظرگرفته شده، 60 نفر از مدیران شرکت های صنایع غذایی همدان می باشد. نمونه آماری این تحقیق 52 نفر از مدیران شرکت های صنایع غذایی را شامل می شود. با استفاده از آزمون رگرسیون خطی، نتایج تحقیق نشان داد که بین سرمایه اجتماعی و رفتار رقابتی، ارتباط معناداری وجود دارد. و هم چنین بین سرمایه اجتماعی و میل رقابتی، بین سرمایه اجتماعی واندازه رقابتی، و نیز بین سرمایه اجتماعی و پیچیدگی رقابتی ارتباط معناداری وجود دارد.
صمدی, عباس, & عباسی, مهرناز. (1391). بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار رقابتی شرکت ها. مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 10(26), 85-108. doi: 10.22059/jomc.2013.29922
MLA
عباس صمدی; مهرناز عباسی. "بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار رقابتی شرکت ها", مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 10, 26, 1391, 85-108. doi: 10.22059/jomc.2013.29922
HARVARD
صمدی, عباس, عباسی, مهرناز. (1391). 'بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار رقابتی شرکت ها', مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 10(26), pp. 85-108. doi: 10.22059/jomc.2013.29922
VANCOUVER
صمدی, عباس, عباسی, مهرناز. بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار رقابتی شرکت ها. مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 1391; 10(26): 85-108. doi: 10.22059/jomc.2013.29922