قرآن کریم
2. ابراهیمی، ابوالقاسم، و رودانی، امین (1388). نقش بازاریابی اخلاقی در رفتار خرید مصرفکنندگان مواد غذایی. فصلنامة اخلاق در علوم و فناوری، سال 4، شمارة 2، صفحات 39-29.
3. اسلام، علی اکبر (1385). برنامهریزی برنامة بازاریابی: مفاهیم، الگوها، ساختار، استراتژیها و تجربیات و مستندات. تهران: چاپ و نشر بازرگانی.
4. اسماعیلپور، حسن (1384). مبانی مدیریت بازاریابی. تهران: نگاه دانش.
5. اکبریان، رضا، و دیانتی، محمدحسین (1386). ویژگیهای بازار اسلامی و نقش دولت در آن. تهران: پژوهشکدة اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس.
6. الهیان، مجتبی (1383). آداب تجارت و احکام معامله در اسلام. قم: تجلی عدالت.
7. امامی، محمد (1389). بازار مسلمانان. مشهد: دانشگاه علوم اسلامی رضوی.
8. امیرشاهی، میراحمد، نقویان، ناصر، علوی، سیدعلی، و پرورش محسنی، مرجان (1390). درآمدی بر مبانی بازاریابی در اسلام. اندیشة مدیریت راهبردی، سال 5، شمارة 2، صفحات 273-221.
9. ایروانی، جواد (1384). اخلاق اقتصادی از دیدگاه قرآن و حدیث. مشهد: دانشگاه علوم اسلامی رضوی.
10. حسینی، میرزاحسن (1387). بازاریابی بینالملل. چاپ چهارم، تهران: دانشگاه پیام نور.
11. حسینی، میرزاحسن، فروزنده دهکردی، لطفالله و عیدی، فاطمه (1390). ارائة چارچوب مفهومی در بازاریابی براساس مبانی اسلامی. اقتصاد اسلامی، سال 11، شمارة 42، صفحات 148-117.
12. موسوی خمینی، روحالله (1387). اقتصاد در اندیشة امام خمینی (س). تهران: مؤسسة تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س).
13. دادگر کرماجانی، یداله (1378). نگرشی بر اقتصاد اسلامی: معرفتها، ارزشها و روشها. تهران: پژوهشکدة اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس.
14. دشتی، محمد (1381). فرهنگ سخنان امام حسین (ع). قم: مشهور.
16. روستا، احمد، ونوس، داور، و ابراهیمی، عبدالحمید (1390). مدیریت بازاریابی. چاپ پانزدهم، تهران: سمت.
18. سیدجوادین، سیدرضا، و اسفیدانی، محمدرحیم (1393). بازاریابی صنعتی. تهران: نگاه دانش.
20. صدیقی، محمد، محمد، نجاتالله، قحف، منذر، و عبدالمنّان، محمّد (1375). مباحثی در اقتصاد خرد با نگرش اسلامی. ترجمة حسین صادقی، تهران: نشر مؤسسة تحقیقات اقتصادی دانشگاه تربیت مدرس.
21. صنوبر، ناصر، متفکر آزاد، محمدعلی، و راضی، نسرین (1390). ارزشهای اسلامی در تصمیمات آمیختة بازاریابی. مدیریت فرهنگ سازمانی، سال 8، شمارة 21، صفحات 32-5.
23. عیدی، فاطمه، و حسینی، میرزاحسن (1392). ارزشهای اخلاق اسلامی در بازاریابی. توسعة راهبرد، سال 5، شمارة 34، صفحات 143-115.
24. قحف، منذر (1384). دین و اقتصاد: نظام اقتصادی اسلام و علم تحلیل اقتصاد اسلامی. ترجمة سید حسین میرمعزی، اقتصاد اسلامی، سال 5، شمارة 18، صفحات 178-157.
25. کاتلر، فیلیپ، و آرمسترانگ، گری (1390). اصول بازاریابی. ترجمة بهمن فروزنده، چاپ سیزدهم، اصفهان: آموخته.
26. کاتلر، فیلیپ، و آرمسترانگ، گری (1389). اصول بازاریابی. ترجمة مهدی زارع، تهران: مدیر فردا.
27. لودیک، ماریوس (1390). تئوری بازاریابی: رویکردی تاریخی - اجتماعی. ترجمة محمد اعرابی و محمد آزادی، تهران: مهکامه.
28. مجلسی، محمدباقر (1386). حلیه المتقین. تهران: اندیشة کهن.
29. محمدی ریشهری، محمد (1382). دانشنامه امیرالمؤمنین (ع). ترجمة عبدالهادی مسعودی، قم: دارالحدیث.
30. محمودی گلپایگانی، سید محمد (1379). فقه اقتصاد اسلامی. تهران: گلستان کوثر.
31. مکارم شیرازی، ناصر (1374). تفسیر نمونه. چاپ چهاردهم، تهران: دارالکتب الاسلامیه.
32. میرمعزی، سید حسین (1384). اقتصاد کلان (با رویکرد اسلامی). تهران: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشة اسلامی.
33. نبیزاده، داراب (1385). مبانی فقهی اقتصاد اسلامی. همدان: نور علم.
34. ونوس، داور، و خانی جزنی، جمال (1384). اخلاقیات و بازاریابی، بررسی تطبیقی نظرات روحانیون، مدیران شرکتهای دولتی و مدیران شرکتهای خصوصی. مدیریت فرهنگ سازمانی، سال 3، شمارة 8، صفحات 61-45.
35. Ahmed, P., & Rafiq, M. (1995). Using the 7Ps as a generic marketing mix: An exploratory survey of UK and Europeam marketing academics. Marketing Intelligence and Planning, 13(9), 4-15.
36. Alom & Haque.(2011). Marketing An Islamic perspective. World Journal of Social Sciences, 1(3).
38. Borden, N. H. (1964). The concept of marketing mix. Journal of Advertising Research, 4, 2-7.
41. Lipson, H., & Reynolds, F.(1970). The concept of marketing mix: Its development , uses and applications. Business Topics, 73-80.
43. McKenna, R. (1991). Marketing is Everything. Harvard Business Review, 69, 65-79.
44. Mettwaly, M. M. (1997). Economic consequences of apprying Islamic principes in muslim societies. International Journal of social Economics, 24 (7/8/9), 941-957.
45. Waterschoot, W. V, & Bulte, C. V. D. (1992). The 4P classification of the marketing mix revisited. Journal of Marketing, 56, 83-93.