نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 کارشناسارشد دانشکدة مدیریت و حسابداری پردیس فارابی دانشگاه تهران، قم، ایران
2 استادیار دانشکدة مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران
3 دانشیار دانشکدة مدیریت دانشگاه تهران، تهران، ایران
چکیده
کلیدواژهها
موضوعات
10. محمدی، فاطمه (1389). «شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر توان رقابتی هتلها در استان قم از دیدگاه مشتریان»، پایاننامة کارشناسیارشد، پردیس قم، دانشگاه تهران.
11. نایینی، محمدحسین (1387). «تعیین عوامل مؤثر در جذب سپردهها در بانکهای سپه شهر تهران»، پایاننامة کارشناسیارشد.
12. ونوس، داور و میترا صفاریان (1383). روشهایکاربردیبازاریابیخدماتبانکیبرایبانکهایایرانی، چ 3، تهران، نگاه دانش.
13. یزدانی دهنوی، محسن (1384). «مؤلفههای مؤثر بر موفقیت بانکها و مؤسسات مالی در تجهیز منابع پولی»، مدیرساز، ش 17، صص 65 ـ 78.
14. Abhiman, D., Subhash, C., & Ray, A. N. (2009). “Labor-use efficiency in Indian banking: Abranch – level analysis”, Omega, 37(2): pp. 411- 425.
15. Shao, C. Y., Baker, J. A., & Wagner, J. (2004). “The effects of appropriateness of service contact personnel dress on customer expectations of service quality and purchase intention: The moderating influences of involvement and gender”, Journal of Business Research, 57(10): pp. 1164–1176.
16. Soteriou, A. C. & Stavrinides, Y. (1997). “An internal customer service quality data envelopment analysis model forbank branches”,International Journal of Operations &Production, Management 17(8): pp. 780–789.
17. Olorunniwo, F. & Hsu, M. K. (2006). “A typology analysis of service quality, customer satisfaction and behavioral intentions in mass services”, Managing Service Quality: An International Journal, 16(2): pp. 106–123.
18. Pollack, B. L. (2008). “The nature of the service quality and satisfaction relationship: Empirical evidence for the existence of satisfiers and dissatisfiers”, Managing Service Quality: An International Journal, 18(6): pp. 537–558.
19. Yong-Chin, L& . Jung, H. (2006).“Services and the long-term profitability in Taiwan's banks”,Global Finance Journal, 17(2): pp. 177-191.