نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 استادیار، دانشکدة مدیریت، دانشگاه تهران، تهران، ایران
2 استاد، دانشکدة مدیریت، دانشگاه تهران، تهران، ایران
3 دانشجوی کارشناسیارشد، دانشکدة مدیریت، دانشگاه تهران، تهران، ایران
چکیده
کلیدواژهها
موضوعات
10. Investopedi. (2014). Bandwagon Effect, Retrieved from: http://www.investopedia.com/terms/b/bandwagon-effect.asp.
11. Johnston, M. (2011). Corruption, Administrative, In International Encyclopedia of Political Science, Retrieved from: http://knowledge.sagepub.com/view/intlpoliticalscience/n114.xml.
12. Li, S., Triandis, H. C., & Yu, Y. (2006). Cultural Orientation and Corruption, Ethics & Behavior, 16 (3), pp. 199-215.
13. Lambsdorff, J. G. (2006). Causes and Consequences of Corruption: What do We Know from a Cross-Section of Countries?, In International Handbook of Economics Corruption, Susan Rose-Ackerman (pp. 42-90), Cheltenham, UK: Edward Elgar Publishing.
14. Leibenstein, H. (1950). Bandwagon, Snob, and Veblen Effects in the Theory of Consumers' Demand, Quarterly Journal of Economics, 64 (2), pp. 183-207.
15. Online Etymology Dictionary. (2014). Bandwagon, Retrieved from: http://dictionary.reference.com/browse/bandwagon.
16. Paldam, M. (2002). The Cross-Country Pattern of Corruption: Economics, Culture and the Seesaw Dynamics, European Journal of Political Economy, 18 (2), pp. 215-240.
17. Polner, M. & Ireland, R. (2010). Overview of Literature on Corruption, World Customs Organization, Research Paper No.7.
18. Colman, A. M. (2003). Oxford Dictionary of Psychology. Oxford: Oxford University Press.