نمایه نویسندگان

آ

  • آذر، عادل فهم انتقال خط مشی اصلاحات اداری در ایران پژوهشی بر مبنای راهبرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 26، 1391، صفحه 5-28]

ا

  • ابروش، رضا بررسی تطبیقی مبانی نظریه ایجاد دانش با استفاده از فرایند تبدیل دانش در سازمان‌ها [دوره 10، شماره 25، 1391، صفحه 115-144]
  • اسفیدانی، محمد تحلیل و بررسی رفتار شاکیانه مشتریان از خدمات پس از فروش سایپا [دوره 10، شماره 25، 1391، صفحه 145-174]

ب

  • باغبانی، سحر تحلیل میدان نیرو در برنامه ریزی برای جانشین شرکت ایتوک [دوره 10، شماره 26، 1391، صفحه 155-180]

پ

  • پور عزت، علی تحلیل میدان نیرو در برنامه ریزی برای جانشین شرکت ایتوک [دوره 10، شماره 26، 1391، صفحه 155-180]

ت

  • تسلیمی، محمد رتبه‌بندی بانک‌های دولتی شهر کرمان بر اساس سطح سرمایه اجتماعی با استفاده از تکنیک‌های تصمیم‌گیری چندشاخصه [دوره 10، شماره 26، 1391، صفحه 29-58]

ح

  • حسن‌زاده، محمد ارایه مدل مفهومی ارزش‌های کاری در چارچوب نظام ارزشی اسلام [دوره 10، شماره 25، 1391، صفحه 61-96]

خ

  • خسروپناه، عبدالحسین بررسی تطبیقی مبانی نظریه ایجاد دانش با استفاده از فرایند تبدیل دانش در سازمان‌ها [دوره 10، شماره 25، 1391، صفحه 115-144]
  • خنیفر، حسین ارایه مدل مفهومی ارزش‌های کاری در چارچوب نظام ارزشی اسلام [دوره 10، شماره 25، 1391، صفحه 61-96]
  • خورشید، صدیقه رتبه‌بندی بانک‌های دولتی شهر کرمان بر اساس سطح سرمایه اجتماعی با استفاده از تکنیک‌های تصمیم‌گیری چندشاخصه [دوره 10، شماره 26، 1391، صفحه 29-58]
  • خیرگو، منصور فهم انتقال خط مشی اصلاحات اداری در ایران پژوهشی بر مبنای راهبرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 26، 1391، صفحه 5-28]

د

  • دانایی فرد، حسن فهم انتقال خط مشی اصلاحات اداری در ایران پژوهشی بر مبنای راهبرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 26، 1391، صفحه 5-28]

ر

  • رفیعی، محمود بهبود عملکرد سازمان از طریق هماهنگی استراتژیک بین استراتژی‌های منابع انسانی، تصمیم‌گیری اخلاقی و فرهنگ سازمانی: پژوهشی در سازمان‌های تحقیقاتی وزارت جهاد کشاورزی [دوره 10، شماره 25، 1391، صفحه 5-32]

ز

  • زارع، حمید تحلیل و بررسی رفتار شاکیانه مشتریان از خدمات پس از فروش سایپا [دوره 10، شماره 25، 1391، صفحه 145-174]
  • زاهدی، شمس السادات بهبود عملکرد سازمان از طریق هماهنگی استراتژیک بین استراتژی‌های منابع انسانی، تصمیم‌گیری اخلاقی و فرهنگ سازمانی: پژوهشی در سازمان‌های تحقیقاتی وزارت جهاد کشاورزی [دوره 10، شماره 25، 1391، صفحه 5-32]
  • زراعی متین، حسن ارایه مدل مفهومی ارزش‌های کاری در چارچوب نظام ارزشی اسلام [دوره 10، شماره 25، 1391، صفحه 61-96]

س

  • سبک رو، مهدی تحلیل میدان نیرو در برنامه ریزی برای جانشین شرکت ایتوک [دوره 10، شماره 26، 1391، صفحه 155-180]
  • سعیدا اردکانی، سعید تحلیل چالش ها و راه کارهای توسعه صادرات غیرنفتی مطالعه موردی: صنایع نساجی استان یزد [دوره 10، شماره 26، 1391، صفحه 109-128]

ش

ص

  • صمدی، عباس بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار رقابتی شرکت ها [دوره 10، شماره 26، 1391، صفحه 85-108]
  • صیادی تورانلو، حسین تحلیل چالش ها و راه کارهای توسعه صادرات غیرنفتی مطالعه موردی: صنایع نساجی استان یزد [دوره 10، شماره 26، 1391، صفحه 109-128]

ط

  • طالقانی، غلام بررسی رابطه بین شهرت سازمانی با نگرش‌های شغلی کارکنان شرکت ایران خودرو [دوره 10، شماره 25، 1391، صفحه 97-114]

ع

  • عباسی، مهرناز بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار رقابتی شرکت ها [دوره 10، شماره 26، 1391، صفحه 85-108]

غ

  • غریبی، مجتبی بررسی رابطه بین شهرت سازمانی با نگرش‌های شغلی کارکنان شرکت ایران خودرو [دوره 10، شماره 25، 1391، صفحه 97-114]

ف

  • فانی، علی فهم انتقال خط مشی اصلاحات اداری در ایران پژوهشی بر مبنای راهبرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 26، 1391، صفحه 5-28]
  • فرخ، شیما شناسایی ارزش های مطلوب مدرسان کارآفرینی برای پرورش کارآفرینان نوپا در دانشگاه ها [دوره 10، شماره 26، 1391، صفحه 129-154]

ق

  • قلی پور، آرین تحلیل میدان نیرو در برنامه ریزی برای جانشین شرکت ایتوک [دوره 10، شماره 26، 1391، صفحه 155-180]

ک

  • کمالیان، امین‌رضا بررسی رابطه‌ی عدالت سازمانی و توانمندسازی روان‌شناختی [دوره 10، شماره 25، 1391، صفحه 175-201]
  • کمانی، سید محمد ای.اف.کیو.ام مبنایی برای ارزیابی نظام پیشنهادات [دوره 10، شماره 26، 1391، صفحه 59-84]
  • کوشکی، علی بررسی رابطه بین شهرت سازمانی با نگرش‌های شغلی کارکنان شرکت ایران خودرو [دوره 10، شماره 25، 1391، صفحه 97-114]

م

  • محمدی الیاسی، قنبر شناسایی ارزش های مطلوب مدرسان کارآفرینی برای پرورش کارآفرینان نوپا در دانشگاه ها [دوره 10، شماره 26، 1391، صفحه 129-154]
  • مرشدی، سمیه سادات ای.اف.کیو.ام مبنایی برای ارزیابی نظام پیشنهادات [دوره 10، شماره 26، 1391، صفحه 59-84]
  • مشبّکی، اصغر رابطه هماهنگی استراتژیک بین استراتژی‌های تجاری، استراتژی‌های منابع انسانی و ساختار سازمانی [دوره 10، شماره 25، 1391، صفحه 33-60]
  • موسوی، مسعود تحلیل و بررسی رفتار شاکیانه مشتریان از خدمات پس از فروش سایپا [دوره 10، شماره 25، 1391، صفحه 145-174]
  • موسوی مجد، سیدمحمد رابطه هماهنگی استراتژیک بین استراتژی‌های تجاری، استراتژی‌های منابع انسانی و ساختار سازمانی [دوره 10، شماره 25، 1391، صفحه 33-60]

ن

  • نرگسیان، عباس بررسی رابطه بین شهرت سازمانی با نگرش‌های شغلی کارکنان شرکت ایران خودرو [دوره 10، شماره 25، 1391، صفحه 97-114]