نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ابعاد فرهنگی تبیین عوامل فرهنگی در راستای موفقیت مدیریت دانش در سازمان (مطالعه موردی در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران) [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 5-28]
  • اثربخشی بررسی اعتبار نظام ارزیابی عملکرد کارکنان گمرک ایران [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 155-169]
  • اداره مخابرات. ارزیابی عملکرد اداره مخابرات شهرستان آباده بر اساس رضایت ارباب رجوع [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 145-167]
  • ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد اداره مخابرات شهرستان آباده بر اساس رضایت ارباب رجوع [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 145-167]
  • ارزیابی عملکرد بررسی اعتبار نظام ارزیابی عملکرد کارکنان گمرک ایران [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 155-169]
  • استان یزد. بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر کارآفرینی شرکتی در بنگاه‌های کوچک و متوسط (قلمرو مطالعه، بنگاه‌های کوچک و متوسط استان یزد) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 51-70]
  • اعتبار بررسی اعتبار نظام ارزیابی عملکرد کارکنان گمرک ایران [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 155-169]
  • الگوهای اداره تغییر در مفهوم پاسخ‌گویی عمومی در رویکردهای مختلف مدیریت دولتی [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 117-144]

ب

  • بازاریابی سبز بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف‌کنندگان [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 83-102]
  • بعد ارتباطی ارزیابی و اولویت‌بندی شاخصه‌های سرمایه اجتماعی وتأثیر آن برعملکرد سازمانی در نظام دانشگاهی [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 29-60]
  • بعد ساختاری ارزیابی و اولویت‌بندی شاخصه‌های سرمایه اجتماعی وتأثیر آن برعملکرد سازمانی در نظام دانشگاهی [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 29-60]
  • بعدشناختی ارزیابی و اولویت‌بندی شاخصه‌های سرمایه اجتماعی وتأثیر آن برعملکرد سازمانی در نظام دانشگاهی [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 29-60]
  • بنگاه‌های کوچک و متوسط بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر کارآفرینی شرکتی در بنگاه‌های کوچک و متوسط (قلمرو مطالعه، بنگاه‌های کوچک و متوسط استان یزد) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 51-70]

پ

  • پارادایم پارادایم کوانتومی در علم مدیریت [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 71-94]
  • پاسخگویی عمومی تغییر در مفهوم پاسخ‌گویی عمومی در رویکردهای مختلف مدیریت دولتی [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 117-144]
  • پیچیدگی رابطه ساختار سازمانی و مدیریت دانش (مطالعه‌ای در معاونت تولید قطعات پرسی شرکت ایران خودرو) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 31-50]
  • پیچیدگی پارادایم کوانتومی در علم مدیریت [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 71-94]

ت

  • تأثیرات مستقیم و غیرمستقیم. بررسی تأثیرات مستقیم و غیرمستقیم عوامل مدیریتی و سازمانی بر فساد اداری ـ مالی (مطالعه موردی: سازمان‌های دولتی مراکز استان‌های اصفهان و زنجان) [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 61-82]
  • تحقیقات اسلامی معرفی روش‌شناسی نظریه‌ داده بنیاد برای تحقیقات اسلامی (ارائه یک نمونه) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 5-30]
  • تحلیل عاملی بررسی و تحلیل عوامل سنجش مدیریت استعداد (مطالعه موردی صنعت ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی ایران) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 95-116]
  • تمرکز رابطه ساختار سازمانی و مدیریت دانش (مطالعه‌ای در معاونت تولید قطعات پرسی شرکت ایران خودرو) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 31-50]
  • توانمند سازی معرفی روش‌شناسی نظریه‌ داده بنیاد برای تحقیقات اسلامی (ارائه یک نمونه) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 5-30]

ح

  • حکمرانی تغییر در مفهوم پاسخ‌گویی عمومی در رویکردهای مختلف مدیریت دولتی [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 117-144]

ر

  • رسمیت رابطه ساختار سازمانی و مدیریت دانش (مطالعه‌ای در معاونت تولید قطعات پرسی شرکت ایران خودرو) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 31-50]
  • رشد معرفی روش‌شناسی نظریه‌ داده بنیاد برای تحقیقات اسلامی (ارائه یک نمونه) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 5-30]
  • رضایت مشتری ارزیابی عملکرد اداره مخابرات شهرستان آباده بر اساس رضایت ارباب رجوع [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 145-167]
  • رکود دانش بررسی رابطه رکود دانش، یادگیری سازمانی و نوآوری سازمانی در مراکز آموزش عالی یزد [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 131-154]
  • رگرسیون چندگانه. رابطه ساختار سازمانی و مدیریت دانش (مطالعه‌ای در معاونت تولید قطعات پرسی شرکت ایران خودرو) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 31-50]
  • روش شناسی پارادایم کوانتومی در علم مدیریت [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 71-94]
  • رویکردهای اجرای خط‌مشی ارایه مدلی ‌برای «اجرای خط‌مشی‌های صنعتی» مطالعه موردی در استان قم [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 103-130]

س

  • سازمان‌های دولتی بررسی تأثیرات مستقیم و غیرمستقیم عوامل مدیریتی و سازمانی بر فساد اداری ـ مالی (مطالعه موردی: سازمان‌های دولتی مراکز استان‌های اصفهان و زنجان) [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 61-82]
  • سرمایه اجتماعی ارزیابی و اولویت‌بندی شاخصه‌های سرمایه اجتماعی وتأثیر آن برعملکرد سازمانی در نظام دانشگاهی [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 29-60]

ش

ص

ظ

  • ظرفیت‌سازی اجرا ارایه مدلی ‌برای «اجرای خط‌مشی‌های صنعتی» مطالعه موردی در استان قم [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 103-130]

ع

  • علم مدیریت. پارادایم کوانتومی در علم مدیریت [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 71-94]
  • عملکرد تغییر در مفهوم پاسخ‌گویی عمومی در رویکردهای مختلف مدیریت دولتی [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 117-144]
  • عملکرد. ارزیابی و اولویت‌بندی شاخصه‌های سرمایه اجتماعی وتأثیر آن برعملکرد سازمانی در نظام دانشگاهی [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 29-60]
  • عوامل مدیریتی و سازمانی بررسی تأثیرات مستقیم و غیرمستقیم عوامل مدیریتی و سازمانی بر فساد اداری ـ مالی (مطالعه موردی: سازمان‌های دولتی مراکز استان‌های اصفهان و زنجان) [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 61-82]

ف

  • فرهنگ سازمانی بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر کارآفرینی شرکتی در بنگاه‌های کوچک و متوسط (قلمرو مطالعه، بنگاه‌های کوچک و متوسط استان یزد) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 51-70]
  • فرهنگ سازمانی تبیین عوامل فرهنگی در راستای موفقیت مدیریت دانش در سازمان (مطالعه موردی در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران) [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 5-28]
  • فرهنگ‌سازی اجرا ارایه مدلی ‌برای «اجرای خط‌مشی‌های صنعتی» مطالعه موردی در استان قم [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 103-130]
  • فساد اداری ـ مالی بررسی تأثیرات مستقیم و غیرمستقیم عوامل مدیریتی و سازمانی بر فساد اداری ـ مالی (مطالعه موردی: سازمان‌های دولتی مراکز استان‌های اصفهان و زنجان) [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 61-82]

ک

  • کارآفرینی شرکتی بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر کارآفرینی شرکتی در بنگاه‌های کوچک و متوسط (قلمرو مطالعه، بنگاه‌های کوچک و متوسط استان یزد) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 51-70]
  • کالای سبز بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف‌کنندگان [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 83-102]

گ

  • گفتمان مشترک. تغییر در مفهوم پاسخ‌گویی عمومی در رویکردهای مختلف مدیریت دولتی [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 117-144]
  • گمرک. بررسی اعتبار نظام ارزیابی عملکرد کارکنان گمرک ایران [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 155-169]

م

  • محیط زیست. بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف‌کنندگان [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 83-102]
  • مدل‌سازی. معرفی روش‌شناسی نظریه‌ داده بنیاد برای تحقیقات اسلامی (ارائه یک نمونه) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 5-30]
  • مدل معادلات ساختاری. بررسی رابطه رکود دانش، یادگیری سازمانی و نوآوری سازمانی در مراکز آموزش عالی یزد [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 131-154]
  • مدیریت استعداد بررسی و تحلیل عوامل سنجش مدیریت استعداد (مطالعه موردی صنعت ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی ایران) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 95-116]
  • مدیریت دانش رابطه ساختار سازمانی و مدیریت دانش (مطالعه‌ای در معاونت تولید قطعات پرسی شرکت ایران خودرو) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 31-50]
  • مدیریت دانش تبیین عوامل فرهنگی در راستای موفقیت مدیریت دانش در سازمان (مطالعه موردی در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران) [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 5-28]
  • مسؤولیت اجتماعی بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف‌کنندگان [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 83-102]
  • مصرف سبز بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف‌کنندگان [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 83-102]

ن

  • نظریه داده‌بنیاد معرفی روش‌شناسی نظریه‌ داده بنیاد برای تحقیقات اسلامی (ارائه یک نمونه) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 5-30]
  • نظریه کوانتوم پارادایم کوانتومی در علم مدیریت [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 71-94]
  • نوآوری سازمانی بررسی رابطه رکود دانش، یادگیری سازمانی و نوآوری سازمانی در مراکز آموزش عالی یزد [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 131-154]

ه

  • هم‌افزایی در اجرا. ارایه مدلی ‌برای «اجرای خط‌مشی‌های صنعتی» مطالعه موردی در استان قم [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 103-130]

ی

  • یادگیری سازمانی بررسی رابطه رکود دانش، یادگیری سازمانی و نوآوری سازمانی در مراکز آموزش عالی یزد [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 131-154]