.ابوالعلایی، بهزاد (1390). شرکتهای موفق جهان چگونه استخدام میکنند: راهنمای مدیران برای جذب و استخدام بهترینها. چاپ اول، تهران، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی.
2. حافظنیا، محمدرضا (1392). مقدمهای بر روش تحقیق در علوم انسانی (تجدید نظر اساسی با اضافات). چاپ نوزدهم، تهران، انتشارات سمت.
3.رحیمیان، اشرف (1392). برند کارفرما؛ راهبردی نوین مدیریت سرمایههای انسانی. دوفصلنامة پژوهشهای مدیریت منابع انسانی، شمارة دوم، صفحات 150-127.
4.زارعیمتین، حسن (1393). مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته. چاپ اول، ویراست دوم، تهران، نشر آگه.
5. طهماسبی، رضا؛ قلیپور، آرین؛ جواهریزاده، ابراهیم (1391). «مدیریت استعدادها: شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر جذب و نگهداشت استعدادهای علمی». پژوهشهای مدیریت عمومی، دورة پنجم، شمارة 17، صفحات 26-5.
6.قلیپور، آرین؛ آغاز، عسل (1393). مدیریت منابع انسانی پیشرفته (2): سیستم حقوق و مزایا. چاپ اول، تهران، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی.
7.مقیمی، سیدمحمد (1393). مبانی سازمان و مدیریت. چاپ اول، تهران، انتشارات نگاه دانش.
8. Alnıaçık, Esra; Alnıaçık, Omit (2012). "Identifying dimensions of attractiveness in employer branding: effects of age, gender, and current employment status". Procedia-Social and Behavioral Sciences, 58, 1336-1343.
9.Ambler, T.; Barrow, S. (1996). "The employer brand". Journal of Brand Management, 4(3), 185-206.
10. Backhaus, K.; Tikoo, S. (2004). “Conceptualizing and researching employer branding”. Career development international, 9(5), 501-517.
11..Berthon, P.; Ewing, M.; Hah, L. L. (2005). "Captivating company: dimensions of attractiveness in employer branding". International Journal of Advertising, 24(2), 151-172.
12. Heilmann, P.; Saarenketo, S.;, Liikkanen, K. (2013). "Employer branding in power industry". International Journal of Energy Sector Management, 7(2), 283-302.
13.Kuşçu, A.; Yolbulan Okan, E. (2010). "An exploratory study on the dımensıons of employer brandıng". Temmuz, 34(9), 119-130.
14.Schlager, T.; Bodderas, M.; Maas, P.; Cachelin, J. L. (2011). "The influence of the employer brand on employee attitudes relevant for service branding: an empirical investigation". Journal of Services Marketing, 25(7), 497-508.
15.Sivertzen, A. M.; Ragnhild Nilsen, E.; H. Olafsen, A. (2013). "Employer branding: employer attractiveness and the use of social media". Journal of Product & Brand Management, 22(7), 473-483.