Document Type : Research Article
Authors
1 MSc. College of Farabi, University of Tehran, Iran
2 Professor, College of Farabi, University of Tehran, Qom, Iran
Abstract
Keywords
Main Subjects
قرآن کریم
10. محمدمهدی صفار (۱۳۸۵). «نگاهی تحلیلی ـ اجتماعی از اهتمام به امور مسلمانان به نگاه به آیات و روایات»، معرفت، قم، ش ۱۰۳، صص 20 ـ ۲۷.
11. غلامعلی طبرسا و لیلا میرزاده (۱۳۸۹). «تبیین جایگاه فرهنگ سازمانی در ارتقای رفتار شهروندی سازمانی (OCB)، ماهیت، محتوا، کارکردها»، راهبرد یاس، ش ۲۳، صص 4 ـ 10.
13. علی فلاحرفیع (۱۳۸۷). «فرایند تجلی روح و خودآگاهی دینی از دیدگاه هگل»، فصلنامة علمی ـ پژوهشی دانشگاه قم، ش ۴، صص 8 ـ ۱۴.
14. دانیل گلمن و آنی مکیمک، ریچارد بویاتزیس (۱۳۸۵). هوش هیجانی در مدیریت و رهبری سازمانی، ترجمة بهمن ابراهیمی، تهران، سازمان مدیریت صنعتی.
15. سید جلیل لاجوردی (۱۳۸۷). «هوش عاطفی و رهبری سازمانی»، چشمانداز مدیریت بازرگانی، ش ۲۷، صص 41 ـ ۵۷.
16. مرتضی مطهری (۱۳۸۵). انسان کامل، تهران، صدرا.
17. کارولین مورف و اوزلم ایدوک (۱۳۹۱). روانشناسی شخصیت، ترجمة عطاله محمدی، تهران، ارجمند.
18. منصور مؤمنی و علی قیومی (۱۳۹۱). تحلیلهای آماری با استفاده از spss، اصفهان، گنج نهان.
19. دیوید وولف ام (۱۳۸۶). روانشناسی دین،ترجمة محمد دهقانی، تهران، رشد.
20. Amabile, T. M, Conti, R., Coan, Lozenby, Herrou, M. (1996). “Assesing the Work Enviroment for Creativity”, Academy of Management Journal.
21. Amabile, T. M. “How To Kill Creativity”, Harvard Business School Review.
22. Guenzi, P. & Pelloni, O. (2004). "The impact of Interpersonal Relationships on Customer Satisfaction and Loyalty to the Service Provider", International Journal of Service Industry Management, Vol. 15, No. 4, pp. 365.
23. Hersey, P. & Chard, B. (1988) “Management of Organization Behavior”, Fifth edition, Prenticehall.
24. Homburg, Christian, Krohmer, Harley, Workman, P., John, a Strategy Implementation Perspective of Market Orientation, Journal of Business Research, 2004.
25. N. Gladson Nwokah Augustine I. Ahiauzu, (2009). "Emotional intelligence and marketing effectiveness”, Marketing Intelligence & Planning, Vol. 27 Iss 7 pp. 864–881.
26. Rothman, K. J., Greenland, S., & Lash, T. L. (2008). “Modern Epidemiology”, Mid-cycle revision.
27. Sing, R. (2006) “Self-Awareness Encyclopedia of Career Development”, Sage Publishing.
28. solcansky & simberova (2010). measurement of marketing effectiveness” economics and management, 2010, vol 15.