نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 دکتری مدیریت بازرگانی ، گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه تهران، تهران، ایران
2 استاد گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران، تهران، ایران
3 استادیار، دانشکده مدیریت، اقتصاد و حسابداری، دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
4 استادیار، گروه مدیریت بازرگانی، واحد تهران شمال، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
5 دکتری مدیریت بازرگانی، واحد شهرقدس، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
چکیده
کلیدواژهها
موضوعات