2
دانشجوی کارشناس ارشد گروه مدیریت دولتی دانشگاه اصفهان
چکیده
در پژوهش حاضر تلاش شده است تا عملکرد اداره مخابرات شهرستان آباده را بر اساس رضایت ارباب رجوع مورد مطالعه و ارزیابی قرار دهد.
این پژوهش به صورت کتابخانهای و میدانی صورت پذیرفته و روش تحقیق، توصیفی ـ پیمایشی و از شاخه میدانی بوده است. جامعه آماری شامل 25 نفر از مدیران،کارشناسان و 75 نفر از پرسنل اداره مخابرات آباده و 200 نفر ارباب رجوع آن اداره می باشد و با توجه به کوچک بودن جامعه آماری،تمام افراد این دو گروه(مدیران و کارشناسان) به عنوان نمونه انتخاب شدند .روایی پرسشنامه با توجه به متون داخلی شرکت و مساعدت اساتید راهنما و مشاور مورد تأیید قرار گرفت. و پایایی آن از طریق ضریب آلفای کرونباخ محاسبه گردید.تجزیه و تحلیل داده ها از آما توصیفی ر استنباطی استفاده گردید. نتایج بدست آمده نشان داد که F مشاهده شده در خصوص مؤلفه های درون داد،میان داد(فرآیند)، برون داد،بازخورد و تعاملات محیطی در سطح p?0/05 معنادار نبوده و میزان رضایت ارباب رجوع از مؤلفه های 5 گانه عملکرد یکسان بوده است.
در مجموع با توجه به اختلاف نظرات ارباب رجوع و دفعات مراجعه آنها به اداره مخابرات و مدرک تحصیلی آنها، میزان رضایت مراجعین از عملکرد هر یک از مؤلفه های 5 گانه سیستمی اداره مخابرات بالاتر از سطح متوسط بوده است. ...
عطافر, علی, امری, الهام. (1390). ارزیابی عملکرد اداره مخابرات شهرستان آباده بر اساس رضایت ارباب رجوع. مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 9(23), 145-167.
MLA
علی عطافر; الهام امری. "ارزیابی عملکرد اداره مخابرات شهرستان آباده بر اساس رضایت ارباب رجوع". مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 9, 23, 1390, 145-167.
HARVARD
عطافر, علی, امری, الهام. (1390). 'ارزیابی عملکرد اداره مخابرات شهرستان آباده بر اساس رضایت ارباب رجوع', مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 9(23), pp. 145-167.
VANCOUVER
عطافر, علی, امری, الهام. ارزیابی عملکرد اداره مخابرات شهرستان آباده بر اساس رضایت ارباب رجوع. مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 1390; 9(23): 145-167.