انسانها همیشه دوست دارند بدانند دیگران آنان را چگونه ارزیابی میکنند و در منظر دیگران چه جلوهای دارند. فراگردی که طی آن افراد میکوشند واکنش دیگران نسبت به افکارشان، یا تصویر خود در ذهن دیگران را پیگیری کنند و مثبت جلوه دهند، تصویرپردازی دیگران نامیده میشود. در این زمینه شخصیت افراد در بهکارگیری تصویرپردازی اهمیت زیادی دارد. عزت نفس و خودباوری دو بعد شخصیتیاند که نقش بسزایی در اجرای تصویرپردازی دیگران دارند. هدف تحقیق حاضر بررسی نقش این دو متغیر شخصیتی در بهکارگیری تصویرپردازی است. روش تحقیق کمی با بهکارگیری پرسشنامه است. جامعة آماری را کارکنان ستادی بانک سپه تشکیل میدهند. یافتههای تحقیق نشان میدهد عزت نفس رابطة مثبت معنادار با تصویرپردازی دارد در حالی که رابطة معنادار بین خودباوری و تصویرپردازی مشاهده نشد.
طهماسبی, رضا, غفاری, حسن, & شبانی, مهدی. (1393). بررسی آثار خودباوری و عزت نفس بر شکلگیری تصویرپردازی درکارکنان بانک سپه. مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 12(3), 399-420. doi: 10.22059/jomc.2014.51516
MLA
رضا طهماسبی; حسن غفاری; مهدی شبانی. "بررسی آثار خودباوری و عزت نفس بر شکلگیری تصویرپردازی درکارکنان بانک سپه", مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 12, 3, 1393, 399-420. doi: 10.22059/jomc.2014.51516
HARVARD
طهماسبی, رضا, غفاری, حسن, شبانی, مهدی. (1393). 'بررسی آثار خودباوری و عزت نفس بر شکلگیری تصویرپردازی درکارکنان بانک سپه', مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 12(3), pp. 399-420. doi: 10.22059/jomc.2014.51516
VANCOUVER
طهماسبی, رضا, غفاری, حسن, شبانی, مهدی. بررسی آثار خودباوری و عزت نفس بر شکلگیری تصویرپردازی درکارکنان بانک سپه. مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 1393; 12(3): 399-420. doi: 10.22059/jomc.2014.51516