هدف این پژوهش بررسی رابطه مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتری است. در این پژوهش میدانی، به منظور جمع آوری داده ها پرسشنامه استاندارد فوئنتس و همکاران بهکار گرفته شد. جامعه آماری این پژوهش شرکتهای تولیدی شهرستان سنندج است، که 135 نفر از مدیران و کارکنان آن مراکز به روش تصادفی ساده انتخاب شدند. به منظور بررسی روابط بین متغیرهای تحقیق مدلیابی معادلات ساختاری و نرم افزار LISREL بهکار گرفته شد. نتایج شاخصهای برازش مانندRMSEA ، GFI و AGFI نشان دهنده برازش خوب مدل و کاربردیبودن نتایج است. بر این اساس، نتایج نشان میدهد عوامل تمرکز بر مشتری، بهبود مستمر و کار تیمی با رضایت مشتری رابطه مثبت معنیدار دارند. در نهایت و پس از نتیجهگیری از یافتههای تحقیق، پیشنهادهایی جهت تقویت روابط میان متغیرهای مدل بیان شد.
رحمانی نوروزآباد, سامان, & رستمی نوروزآباد, مجتبی. (1393). بررسی رابطه مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتری در شرکت های تولیدی شهرستان سنندج. مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 12(3), 461-481. doi: 10.22059/jomc.2014.51519
MLA
سامان رحمانی نوروزآباد; مجتبی رستمی نوروزآباد. "بررسی رابطه مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتری در شرکت های تولیدی شهرستان سنندج", مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 12, 3, 1393, 461-481. doi: 10.22059/jomc.2014.51519
HARVARD
رحمانی نوروزآباد, سامان, رستمی نوروزآباد, مجتبی. (1393). 'بررسی رابطه مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتری در شرکت های تولیدی شهرستان سنندج', مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 12(3), pp. 461-481. doi: 10.22059/jomc.2014.51519
VANCOUVER
رحمانی نوروزآباد, سامان, رستمی نوروزآباد, مجتبی. بررسی رابطه مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتری در شرکت های تولیدی شهرستان سنندج. مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 1393; 12(3): 461-481. doi: 10.22059/jomc.2014.51519