کلیدواژه‌ها = %D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DA%98%DB%8C %D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C%E2%80%8C%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C %D8%AA%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82%D8%A7%D8%AA %D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C
مطالعه عوامل سازمانی تأثیرگذار بر راهبرد تجاری-سازی تحقیقات دانشگاهی (مطالعه موردی: فناوری نانو)

دوره 13، شماره 2، مرداد 1394، صفحه 415-435

10.22059/jomc.2015.54108

اسماعیل کلانتری؛ محمدرضا میگون پوری؛ جهانگیر یدالهی فارسی