در این نوشتار وضعیت فرهنگ سازمانی در ببن بانکهای تجاری کشور از لظر مبزان سازگاری با استراتژی مشتری مداری مورد بررسی قرارگرفته است. از فرهنگ مشتری مداری و ویژگیهای آن سخن به میان آمده است پس از آن، متغیرهایی بعنوان متغیرهای فرهنگی انتخاب شده اند و میزان سازگاری آنها با استراتژی مشتری مداری بانکهاای تجاری کشور مورد سنجش، ارزیابی قرار گرفته است.
هدف از انجام این تحقیق شناسایی میزان آمادگی ( فرهنگ سازی )این بانکها برای اجرای مشتری مداری بوده است.
دیواندرى, دکتر على . (1383). بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی دربین بانکهای تجاری کشور ازنظر سازگاری با استراتژی مشتری مداری. مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 2(2), -.
MLA
دکتر على دیواندرى. "بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی دربین بانکهای تجاری کشور ازنظر سازگاری با استراتژی مشتری مداری", مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 2, 2, 1383, -.
HARVARD
دیواندرى, دکتر على. (1383). 'بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی دربین بانکهای تجاری کشور ازنظر سازگاری با استراتژی مشتری مداری', مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 2(2), pp. -.
CHICAGO
دکتر على دیواندرى, "بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی دربین بانکهای تجاری کشور ازنظر سازگاری با استراتژی مشتری مداری," مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 2 2 (1383): -,
VANCOUVER
دیواندرى, دکتر على. بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی دربین بانکهای تجاری کشور ازنظر سازگاری با استراتژی مشتری مداری. مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 1383; 2(2): -.