نویسنده = حمیدی‌زاده، علی
تعداد مقالات: 2
1. سنجش و مقایسه کیفیت خدمات در شعب بانک ملی شهر اصفهان با استفاده از مقیاس سیستمی- مبادله‌ای کیفیت خدمات بانکی (SYSTRA-SQ)

دوره 7، شماره 20، زمستان 1388، صفحه 5-27

سید مهدی الوانی؛ سید محمد مقیمی؛ روح الله حفیظی؛ علی حمیدی‌زاده


2. ارایه یک چهارچوب کمّی تعدیل شده جهت ارزیابی هوش سازمانی

دوره 6، شماره 18، زمستان 1387، صفحه 51-78

حسن زارعی متین؛ علی حمیدی‌زاده؛ امیر رهبر