نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون فرض فازی کاربرد رویکرد فازی در شناسایی موقعیت استراتژیک شرکتهای فراهم کننده خدمات اینترنتی (ISP) [دوره 2، شماره 1، 1383]
  • آزمونهای آماری کدام آزمون آماری را انتخاب کنیم؟ [دوره 2، شماره 2، 1383]
  • آمادگی الکترونیکی ارائه مدلی ارزیابی آمادگی الکترونیکی صنایع ایران [دوره 2، شماره 2، 1383]
  • آمار پارامتری کدام آزمون آماری را انتخاب کنیم؟ [دوره 2، شماره 2، 1383]
  • آمار ناپارامتری کدام آزمون آماری را انتخاب کنیم؟ [دوره 2، شماره 2، 1383]
  • آمیخته بازار یابی جنبش اصلاحی در مدیریت بازار [دوره 2، شماره 1، 1383]
  • آئین حج نظارت اثربخش بر عملکرد مدیران کاروان های حجع تمتع [دوره 2، شماره 1، 1383]

ا

  • ارزش برتر تکنیک ارزش برتر، الگویی کاربردی و جدید برای ارزشیابی عملکـرد شورای شهر و سازمانهای محلی [دوره 2، شماره 3، 1383]
  • استراتژی بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی دربین بانکهای تجاری کشور ازنظر سازگاری با استراتژی مشتری مداری [دوره 2، شماره 2، 1383]
  • اشتغال نیروی کار تأثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی و ساختار نیروی کار [دوره 2، شماره 3، 1383]
  • اعتماد اعتماد درون سازمانی و بررسی وضغیت موجود سازمان های اجرایی کشور [دوره 2، شماره 3، 1383]
  • اعتماد سازی اعتماد درون سازمانی و بررسی وضغیت موجود سازمان های اجرایی کشور [دوره 2، شماره 3، 1383]
  • الویت بندی ارزیابی رابطه تناظر یک به یک بین درجات مشارکت با درجات نیازهای غالب و ارائه مدلی کامپیوتری مربوطه [دوره 2، شماره 2، 1383]
  • انتخاب پروژه های تحقیقاتی رتبه بندی وانتخاب پروژه های تحقیقاتی تحت محیط فازی تصمیم گیری گروهی از طریق تکنیک تصمیم گیری TOPSIS [دوره 2، شماره 1، 1383]

ب

  • بی اعتمادی اعتماد درون سازمانی و بررسی وضغیت موجود سازمان های اجرایی کشور [دوره 2، شماره 3، 1383]
  • بانکهای تجاری ایران بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی دربین بانکهای تجاری کشور ازنظر سازگاری با استراتژی مشتری مداری [دوره 2، شماره 2، 1383]
  • بخش خصوصی دولت الکترونیک: انتخاب یا اجبار [دوره 2، شماره 1، 1383]
  • برنامه ریزی تولید طراحی سیستم پشتیبان تصمیم سلسله مراتبی برنامه ریزی تولید [دوره 2، شماره 2، 1383]

ت

  • تجارت الکترونیک دولت الکترونیک: انتخاب یا اجبار [دوره 2، شماره 1، 1383]
  • تحول در مدیریت بازار جنبش اصلاحی در مدیریت بازار [دوره 2، شماره 1، 1383]
  • تصمیم گیری چند معیاره ارزیابی رابطه تناظر یک به یک بین درجات مشارکت با درجات نیازهای غالب و ارائه مدلی کامپیوتری مربوطه [دوره 2، شماره 2، 1383]
  • تصمیم گیری گروهی رتبه بندی وانتخاب پروژه های تحقیقاتی تحت محیط فازی تصمیم گیری گروهی از طریق تکنیک تصمیم گیری TOPSIS [دوره 2، شماره 1، 1383]
  • تناظر یک به یک ارزیابی رابطه تناظر یک به یک بین درجات مشارکت با درجات نیازهای غالب و ارائه مدلی کامپیوتری مربوطه [دوره 2، شماره 2، 1383]
  • تولید مشاغل جدید و جابجایی نیروی کار تأثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی و ساختار نیروی کار [دوره 2، شماره 3، 1383]

ج

  • جنبش اصلاحی جنبش اصلاحی در مدیریت بازار [دوره 2، شماره 1، 1383]

خ

  • خلاقیت تحلیل عوامل مؤثر در کارآ فرینی دانش آموختگان دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 3، 1383]
  • خودکنتر لی نگاهی جامع به خود کنترلی دو سازمان [دوره 2، شماره 3، 1383]

د

  • دانشی شدن کار تأثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی و ساختار نیروی کار [دوره 2، شماره 3، 1383]
  • درجات مشارکت ارزیابی رابطه تناظر یک به یک بین درجات مشارکت با درجات نیازهای غالب و ارائه مدلی کامپیوتری مربوطه [دوره 2، شماره 2، 1383]
  • درجات نیازهای غالب ارزیابی رابطه تناظر یک به یک بین درجات مشارکت با درجات نیازهای غالب و ارائه مدلی کامپیوتری مربوطه [دوره 2، شماره 2، 1383]
  • دولت الکترونیک دولت الکترونیک: انتخاب یا اجبار [دوره 2، شماره 1، 1383]

ر

  • رتبه بندی رتبه بندی وانتخاب پروژه های تحقیقاتی تحت محیط فازی تصمیم گیری گروهی از طریق تکنیک تصمیم گیری TOPSIS [دوره 2، شماره 1، 1383]
  • رفتار نظارت اثربخش بر عملکرد مدیران کاروان های حجع تمتع [دوره 2، شماره 1، 1383]
  • رفتار شهروندی نقش رفتار شهروندی سازمانی در عملکـرد سازمان [دوره 2، شماره 2، 1383]
  • رهبری توانبخش روندهای عمومی تاثیر گذار بر حوزه مدیریت دولتی [دوره 2، شماره 1، 1383]
  • رهبری مشترک روندهای عمومی تاثیر گذار بر حوزه مدیریت دولتی [دوره 2، شماره 1، 1383]
  • رویکرد درون به برون روندهای عمومی تاثیر گذار بر حوزه مدیریت دولتی [دوره 2، شماره 1، 1383]
  • رویکرد وارونه روندهای عمومی تاثیر گذار بر حوزه مدیریت دولتی [دوره 2، شماره 1، 1383]

ز

  • زبان یکپارچه مدلسازی طراحی سیستم پشتیبان تصمیم سلسله مراتبی برنامه ریزی تولید [دوره 2، شماره 2، 1383]
  • زمینه نظارت اثربخش بر عملکرد مدیران کاروان های حجع تمتع [دوره 2، شماره 1، 1383]

س

  • ساختار نظارت اثربخش بر عملکرد مدیران کاروان های حجع تمتع [دوره 2، شماره 1، 1383]
  • سازمان نگاهی جامع به خود کنترلی دو سازمان [دوره 2، شماره 3، 1383]
  • سازمان کار آفرینانه عواملی مؤثر بر کارآفرینی سازمانی در سازمان های بخش خدمات اجتماعی و فرهنگی دولتی ایران [دوره 2، شماره 3، 1383]
  • سازمان های اجتماعی و فرهنگی دولتی عواملی مؤثر بر کارآفرینی سازمانی در سازمان های بخش خدمات اجتماعی و فرهنگی دولتی ایران [دوره 2، شماره 3، 1383]
  • سازمان های مجازی تأثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی و ساختار نیروی کار [دوره 2، شماره 3، 1383]
  • سرمایه اجتماعی نقش رفتار شهروندی سازمانی در عملکـرد سازمان [دوره 2، شماره 2، 1383]
  • سیستم پشتیبان تصمیم طراحی سیستم پشتیبان تصمیم سلسله مراتبی برنامه ریزی تولید [دوره 2، شماره 2، 1383]
  • سلسله مراتب نیازها ارزیابی رابطه تناظر یک به یک بین درجات مشارکت با درجات نیازهای غالب و ارائه مدلی کامپیوتری مربوطه [دوره 2، شماره 2، 1383]
  • سنجش عملکرد تکنیک ارزش برتر، الگویی کاربردی و جدید برای ارزشیابی عملکـرد شورای شهر و سازمانهای محلی [دوره 2، شماره 3، 1383]

ش

  • شرکتهای فراهم کننده خدمات اینترنتی (ISP) کاربرد رویکرد فازی در شناسایی موقعیت استراتژیک شرکتهای فراهم کننده خدمات اینترنتی (ISP) [دوره 2، شماره 1، 1383]
  • شکاف ارائه مدلی ارزیابی آمادگی الکترونیکی صنایع ایران [دوره 2، شماره 2، 1383]
  • شوراهای شهر تکنیک ارزش برتر، الگویی کاربردی و جدید برای ارزشیابی عملکـرد شورای شهر و سازمانهای محلی [دوره 2، شماره 3، 1383]

ع

  • عدم اطمینان رتبه بندی وانتخاب پروژه های تحقیقاتی تحت محیط فازی تصمیم گیری گروهی از طریق تکنیک تصمیم گیری TOPSIS [دوره 2، شماره 1، 1383]
  • عملکرد نظارت اثربخش بر عملکرد مدیران کاروان های حجع تمتع [دوره 2، شماره 1، 1383]
  • عملکرد سازمانی نقش رفتار شهروندی سازمانی در عملکـرد سازمان [دوره 2، شماره 2، 1383]
  • عملکرد مدیران نظارت اثربخش بر عملکرد مدیران کاروان های حجع تمتع [دوره 2، شماره 1، 1383]
  • عوامل رفتاری کارآفرینانه عواملی مؤثر بر کارآفرینی سازمانی در سازمان های بخش خدمات اجتماعی و فرهنگی دولتی ایران [دوره 2، شماره 3، 1383]
  • عوامل زمینه ای کار آفرینانه عواملی مؤثر بر کارآفرینی سازمانی در سازمان های بخش خدمات اجتماعی و فرهنگی دولتی ایران [دوره 2، شماره 3، 1383]
  • عوامل ساختاری کار آفرینانه عواملی مؤثر بر کارآفرینی سازمانی در سازمان های بخش خدمات اجتماعی و فرهنگی دولتی ایران [دوره 2، شماره 3، 1383]
  • عوامل محیطی کارآ فرینی و عواملی محیطی موثر بر آن [دوره 2، شماره 1، 1383]

ف

  • فرآیند تحلیل سلسله مراتبی مدل دلتا کاربرد رویکرد فازی در شناسایی موقعیت استراتژیک شرکتهای فراهم کننده خدمات اینترنتی (ISP) [دوره 2، شماره 1، 1383]
  • فرهنگ کارآ فرینی و عواملی محیطی موثر بر آن [دوره 2، شماره 1، 1383]
  • فرهنگ استراتژی مدار بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی دربین بانکهای تجاری کشور ازنظر سازگاری با استراتژی مشتری مداری [دوره 2، شماره 2، 1383]
  • فرهنگ سازمانی بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی دربین بانکهای تجاری کشور ازنظر سازگاری با استراتژی مشتری مداری [دوره 2، شماره 2، 1383]
  • فرهنگ ملی کارآ فرینی و عواملی محیطی موثر بر آن [دوره 2، شماره 1، 1383]
  • فناوری اطلاعات دولت الکترونیک: انتخاب یا اجبار [دوره 2، شماره 1، 1383]
  • فناوری اطلاعات تأثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی و ساختار نیروی کار [دوره 2، شماره 3، 1383]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات ارائه مدلی ارزیابی آمادگی الکترونیکی صنایع ایران [دوره 2، شماره 2، 1383]

ق

  • قابلیت اعتماد اعتماد درون سازمانی و بررسی وضغیت موجود سازمان های اجرایی کشور [دوره 2، شماره 3، 1383]

ک

  • کارآفر ینی کارآ فرینی و عواملی محیطی موثر بر آن [دوره 2، شماره 1، 1383]
  • کار آفرین تحلیل عوامل مؤثر در کارآ فرینی دانش آموختگان دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 3، 1383]
  • کار آفرینی عواملی مؤثر بر کارآفرینی سازمانی در سازمان های بخش خدمات اجتماعی و فرهنگی دولتی ایران [دوره 2، شماره 3، 1383]
  • کار آفرینی تحلیل عوامل مؤثر در کارآ فرینی دانش آموختگان دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 3، 1383]
  • کارآفرینی سازمانی کارآ فرینی و عواملی محیطی موثر بر آن [دوره 2، شماره 1، 1383]
  • کار آفرینی سازمانی عواملی مؤثر بر کارآفرینی سازمانی در سازمان های بخش خدمات اجتماعی و فرهنگی دولتی ایران [دوره 2، شماره 3، 1383]
  • کار آمدی دولت الکترونیک: انتخاب یا اجبار [دوره 2، شماره 1، 1383]
  • کسب و کار الکترونیکی ارائه مدلی ارزیابی آمادگی الکترونیکی صنایع ایران [دوره 2، شماره 2، 1383]
  • کنترل اعتماد درون سازمانی و بررسی وضغیت موجود سازمان های اجرایی کشور [دوره 2، شماره 3، 1383]
  • کنترل نگاهی جامع به خود کنترلی دو سازمان [دوره 2، شماره 3، 1383]

م

  • مدیریت دولت الکترونیک: انتخاب یا اجبار [دوره 2، شماره 1، 1383]
  • مدیریت نگاهی جامع به خود کنترلی دو سازمان [دوره 2، شماره 3، 1383]
  • مدیریت بازاریابی جنبش اصلاحی در مدیریت بازار [دوره 2، شماره 1، 1383]
  • مدیریت بخش عمومی دولت الکترونیک: انتخاب یا اجبار [دوره 2، شماره 1، 1383]
  • مدیریت کارآفرینانه کارآ فرینی و عواملی محیطی موثر بر آن [دوره 2، شماره 1، 1383]
  • مدل دلتا کاربرد رویکرد فازی در شناسایی موقعیت استراتژیک شرکتهای فراهم کننده خدمات اینترنتی (ISP) [دوره 2، شماره 1، 1383]
  • مدلهای سلسله مراتبی طراحی سیستم پشتیبان تصمیم سلسله مراتبی برنامه ریزی تولید [دوره 2، شماره 2، 1383]
  • مشتری مداری بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی دربین بانکهای تجاری کشور ازنظر سازگاری با استراتژی مشتری مداری [دوره 2، شماره 2، 1383]
  • معماری سیستم طراحی سیستم پشتیبان تصمیم سلسله مراتبی برنامه ریزی تولید [دوره 2، شماره 2، 1383]
  • موقعیت استراتژیک کاربرد رویکرد فازی در شناسایی موقعیت استراتژیک شرکتهای فراهم کننده خدمات اینترنتی (ISP) [دوره 2، شماره 1، 1383]

ن

  • نا بهنجاری درک معنای تاریخی روندهای عمومی تاثیر گذار بر حوزه مدیریت دولتی [دوره 2، شماره 1، 1383]
  • نظارت اثربخش نظارت اثربخش بر عملکرد مدیران کاروان های حجع تمتع [دوره 2، شماره 1، 1383]
  • نو آوری تحلیل عوامل مؤثر در کارآ فرینی دانش آموختگان دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 3، 1383]