کلیدواژه‌ها = کیفیت خدمات
فراترکیب (مرور سیستماتیک) متغیرهای مدل پیشران‌های هوش فرهنگی مدیران در جهت ارتقای کیفیت خدمات مدیریت شهری

دوره 18، شماره 4، دی 1399، صفحه 723-750

10.22059/jomc.2020.297019.1007985

ابراهیم علی‌خان گرگانی؛ حسن علی آقاجانی؛ قربان‌علی آقااحمدی؛ مرضیه گرجی پشتی


سنجش و مقایسه کیفیت خدمات در شعب بانک ملی شهر اصفهان با استفاده از مقیاس سیستمی- مبادله‌ای کیفیت خدمات بانکی (SYSTRA-SQ)

دوره 7، شماره 20، بهمن 1388، صفحه 5-27

سید مهدی الوانی؛ سید محمد مقیمی؛ روح الله حفیظی؛ علی حمیدی‌زاده


ارزیابی کیفیت خدمات سازمان تامین اجتماعی ازمنظر کارکنان

دوره 1، شماره 1، خرداد 1382

دکترسید رضا سیدجوا دین؛ مسعود الماسی