کلیدواژه‌ها = تحلیل مضمون
تعداد مقالات: 5
1. ارائه مدل ارتباطی مدیران بازرگانی با افراد زیر مجموعه در فرهنگ اسلامی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 29 خرداد 1400

10.22059/jomc.2021.320819.1008247

محمد ایدی؛ زهرا حیدرنژاد؛ فاطمه فاضل پور


2. شناسایی عوامل پیشران توسعة فرهنگ سازمانی اسلامی

دوره 19، شماره 3، پاییز 1400، صفحه 479-506

10.22059/jomc.2020.303017.1008054

علی صادقی؛ سعید مرادی؛ بتول فقیه آرام؛ علی‌رضا عراقیه؛ لیلا شریفیان


3. الگوی مسئولیت اجتماعی شرکت‌های پالایش نفت، به روش پژوهش آمیختة اکتشافی

دوره 18، شماره 1، بهار 1399، صفحه 1-26

10.22059/jomc.2019.273275.1007696

محمد جواد قربانی؛ ابوالحسن فقیهی؛ شهریار عزیزی


4. الگوی فرآیندی تجاری سازی خدمات در شرکت‏های دانش‏ بنیان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات

دوره 17، شماره 1، بهار 1398، صفحه 1-20

10.22059/jomc.2019.251873.1007457

زهره دهدشتی شاهرخ؛ محمود محمدیان محمودی‌تبار؛ محمدرضا تقوا؛ حمیدرضا فرج شوشتری‌پور


5. تبیین مفهوم تفکر راهبردی از منظر اسلام

دوره 16، شماره 3، پاییز 1397، صفحه 751-777

10.22059/jomc.2018.230443.1007187

مهدی کبیری پور؛ مرتضی سلطانی؛ علی عبدالهی