ا
-
ابعاد فرهنگی
تبیین عوامل فرهنگی در راستای موفقیت مدیریت دانش در سازمان (مطالعه موردی در شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران) [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 5-28]
-
اثربخشی
بررسی اعتبار نظام ارزیابی عملکرد کارکنان گمرک ایران [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 155-169]
-
اداره مخابرات.
ارزیابی عملکرد اداره مخابرات شهرستان آباده بر اساس رضایت ارباب رجوع [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 145-167]
-
ارزیابی عملکرد
ارزیابی عملکرد اداره مخابرات شهرستان آباده بر اساس رضایت ارباب رجوع [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 145-167]
-
ارزیابی عملکرد
بررسی اعتبار نظام ارزیابی عملکرد کارکنان گمرک ایران [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 155-169]
-
استان یزد.
بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر کارآفرینی شرکتی در بنگاههای کوچک و متوسط (قلمرو مطالعه، بنگاههای کوچک و متوسط استان یزد) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 51-70]
-
اعتبار
بررسی اعتبار نظام ارزیابی عملکرد کارکنان گمرک ایران [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 155-169]
-
الگوهای اداره
تغییر در مفهوم پاسخگویی عمومی در رویکردهای مختلف مدیریت دولتی [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 117-144]
ب
-
بازاریابی سبز
بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرفکنندگان [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 83-102]
-
بعد ارتباطی
ارزیابی و اولویتبندی شاخصههای سرمایه اجتماعی وتأثیر آن برعملکرد سازمانی در نظام دانشگاهی [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 29-60]
-
بعد ساختاری
ارزیابی و اولویتبندی شاخصههای سرمایه اجتماعی وتأثیر آن برعملکرد سازمانی در نظام دانشگاهی [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 29-60]
-
بعدشناختی
ارزیابی و اولویتبندی شاخصههای سرمایه اجتماعی وتأثیر آن برعملکرد سازمانی در نظام دانشگاهی [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 29-60]
-
بنگاههای کوچک و متوسط
بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر کارآفرینی شرکتی در بنگاههای کوچک و متوسط (قلمرو مطالعه، بنگاههای کوچک و متوسط استان یزد) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 51-70]
پ
-
پارادایم
پارادایم کوانتومی در علم مدیریت [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 71-94]
-
پاسخگویی عمومی
تغییر در مفهوم پاسخگویی عمومی در رویکردهای مختلف مدیریت دولتی [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 117-144]
-
پیچیدگی
رابطه ساختار سازمانی و مدیریت دانش (مطالعهای در معاونت تولید قطعات پرسی شرکت ایران خودرو) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 31-50]
-
پیچیدگی
پارادایم کوانتومی در علم مدیریت [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 71-94]
ت
-
تأثیرات مستقیم و غیرمستقیم.
بررسی تأثیرات مستقیم و غیرمستقیم عوامل مدیریتی و سازمانی بر فساد اداری ـ مالی (مطالعه موردی: سازمانهای دولتی مراکز استانهای اصفهان و زنجان) [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 61-82]
-
تحقیقات اسلامی
معرفی روششناسی نظریه داده بنیاد برای تحقیقات اسلامی (ارائه یک نمونه) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 5-30]
-
تحلیل عاملی
بررسی و تحلیل عوامل سنجش مدیریت استعداد (مطالعه موردی صنعت ماشینآلات و تجهیزات صنعتی ایران) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 95-116]
-
تمرکز
رابطه ساختار سازمانی و مدیریت دانش (مطالعهای در معاونت تولید قطعات پرسی شرکت ایران خودرو) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 31-50]
-
توانمند سازی
معرفی روششناسی نظریه داده بنیاد برای تحقیقات اسلامی (ارائه یک نمونه) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 5-30]
ح
-
حکمرانی
تغییر در مفهوم پاسخگویی عمومی در رویکردهای مختلف مدیریت دولتی [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 117-144]
ر
-
رسمیت
رابطه ساختار سازمانی و مدیریت دانش (مطالعهای در معاونت تولید قطعات پرسی شرکت ایران خودرو) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 31-50]
-
رشد
معرفی روششناسی نظریه داده بنیاد برای تحقیقات اسلامی (ارائه یک نمونه) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 5-30]
-
رضایت مشتری
ارزیابی عملکرد اداره مخابرات شهرستان آباده بر اساس رضایت ارباب رجوع [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 145-167]
-
رکود دانش
بررسی رابطه رکود دانش، یادگیری سازمانی و نوآوری سازمانی در مراکز آموزش عالی یزد [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 131-154]
-
رگرسیون چندگانه.
رابطه ساختار سازمانی و مدیریت دانش (مطالعهای در معاونت تولید قطعات پرسی شرکت ایران خودرو) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 31-50]
-
روش شناسی
پارادایم کوانتومی در علم مدیریت [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 71-94]
-
رویکردهای اجرای خطمشی
ارایه مدلی برای «اجرای خطمشیهای صنعتی» مطالعه موردی در استان قم [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 103-130]
س
-
سازمانهای دولتی
بررسی تأثیرات مستقیم و غیرمستقیم عوامل مدیریتی و سازمانی بر فساد اداری ـ مالی (مطالعه موردی: سازمانهای دولتی مراکز استانهای اصفهان و زنجان) [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 61-82]
-
سرمایه اجتماعی
ارزیابی و اولویتبندی شاخصههای سرمایه اجتماعی وتأثیر آن برعملکرد سازمانی در نظام دانشگاهی [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 29-60]
ش
-
شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران.
تبیین عوامل فرهنگی در راستای موفقیت مدیریت دانش در سازمان (مطالعه موردی در شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران) [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 5-28]
ص
-
صنعت ماشین آلات و تجهیزات صنعتی.
بررسی و تحلیل عوامل سنجش مدیریت استعداد (مطالعه موردی صنعت ماشینآلات و تجهیزات صنعتی ایران) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 95-116]
ظ
-
ظرفیتسازی اجرا
ارایه مدلی برای «اجرای خطمشیهای صنعتی» مطالعه موردی در استان قم [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 103-130]
ع
-
علم مدیریت.
پارادایم کوانتومی در علم مدیریت [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 71-94]
-
عملکرد
تغییر در مفهوم پاسخگویی عمومی در رویکردهای مختلف مدیریت دولتی [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 117-144]
-
عملکرد.
ارزیابی و اولویتبندی شاخصههای سرمایه اجتماعی وتأثیر آن برعملکرد سازمانی در نظام دانشگاهی [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 29-60]
-
عوامل مدیریتی و سازمانی
بررسی تأثیرات مستقیم و غیرمستقیم عوامل مدیریتی و سازمانی بر فساد اداری ـ مالی (مطالعه موردی: سازمانهای دولتی مراکز استانهای اصفهان و زنجان) [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 61-82]
ف
-
فرهنگ سازمانی
بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر کارآفرینی شرکتی در بنگاههای کوچک و متوسط (قلمرو مطالعه، بنگاههای کوچک و متوسط استان یزد) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 51-70]
-
فرهنگ سازمانی
تبیین عوامل فرهنگی در راستای موفقیت مدیریت دانش در سازمان (مطالعه موردی در شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران) [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 5-28]
-
فرهنگسازی اجرا
ارایه مدلی برای «اجرای خطمشیهای صنعتی» مطالعه موردی در استان قم [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 103-130]
-
فساد اداری ـ مالی
بررسی تأثیرات مستقیم و غیرمستقیم عوامل مدیریتی و سازمانی بر فساد اداری ـ مالی (مطالعه موردی: سازمانهای دولتی مراکز استانهای اصفهان و زنجان) [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 61-82]
ک
-
کارآفرینی شرکتی
بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر کارآفرینی شرکتی در بنگاههای کوچک و متوسط (قلمرو مطالعه، بنگاههای کوچک و متوسط استان یزد) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 51-70]
-
کالای سبز
بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرفکنندگان [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 83-102]
گ
-
گفتمان مشترک.
تغییر در مفهوم پاسخگویی عمومی در رویکردهای مختلف مدیریت دولتی [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 117-144]
-
گمرک.
بررسی اعتبار نظام ارزیابی عملکرد کارکنان گمرک ایران [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 155-169]
م
-
محیط زیست.
بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرفکنندگان [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 83-102]
-
مدلسازی.
معرفی روششناسی نظریه داده بنیاد برای تحقیقات اسلامی (ارائه یک نمونه) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 5-30]
-
مدل معادلات ساختاری.
بررسی رابطه رکود دانش، یادگیری سازمانی و نوآوری سازمانی در مراکز آموزش عالی یزد [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 131-154]
-
مدیریت استعداد
بررسی و تحلیل عوامل سنجش مدیریت استعداد (مطالعه موردی صنعت ماشینآلات و تجهیزات صنعتی ایران) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 95-116]
-
مدیریت دانش
رابطه ساختار سازمانی و مدیریت دانش (مطالعهای در معاونت تولید قطعات پرسی شرکت ایران خودرو) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 31-50]
-
مدیریت دانش
تبیین عوامل فرهنگی در راستای موفقیت مدیریت دانش در سازمان (مطالعه موردی در شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران) [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 5-28]
-
مسؤولیت اجتماعی
بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرفکنندگان [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 83-102]
-
مصرف سبز
بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرفکنندگان [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 83-102]
ن
-
نظریه دادهبنیاد
معرفی روششناسی نظریه داده بنیاد برای تحقیقات اسلامی (ارائه یک نمونه) [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 5-30]
-
نظریه کوانتوم
پارادایم کوانتومی در علم مدیریت [دوره 9، شماره 23، 1390، صفحه 71-94]
-
نوآوری سازمانی
بررسی رابطه رکود دانش، یادگیری سازمانی و نوآوری سازمانی در مراکز آموزش عالی یزد [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 131-154]
ه
-
همافزایی در اجرا.
ارایه مدلی برای «اجرای خطمشیهای صنعتی» مطالعه موردی در استان قم [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 103-130]
ی
-
یادگیری سازمانی
بررسی رابطه رکود دانش، یادگیری سازمانی و نوآوری سازمانی در مراکز آموزش عالی یزد [دوره 9، شماره 24، 1390، صفحه 131-154]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد