نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی، ایمان بررسی تأثیر عدالت سازمانی بر عملکرد کارکنان [دوره 7، شماره 20، 1388، صفحه 79-101]
  • استادی، حسین تأثیر مدیریت اثر بر عملکرد شرکت مخابرات بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن در مخابرات اصفهان [دوره 7، شماره 20، 1388، صفحه 171-190]
  • افشار، ابراهیم بررسی وضعیت توسعه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در ایران و جهان [دوره 7، شماره 19، 1388، صفحه 59-88]
  • الوانی، سید مهدی سنجش و مقایسه کیفیت خدمات در شعب بانک ملی شهر اصفهان با استفاده از مقیاس سیستمی- مبادله‌ای کیفیت خدمات بانکی (SYSTRA-SQ) [دوره 7، شماره 20، 1388، صفحه 5-27]
  • امام قلی‌زاده، سعید بررسی رابطه بین میزان مشارکت کارکنان در تصمیم‌های سازمانی و توانمندسازی آنان در شرکت مخابرات استان مازندران1 [دوره 7، شماره 19، 1388، صفحه 37-57]
  • امامی، مصطفی بررسی تأثیر تناسب بین شغل و شاغل بر تعهد سازمانی کارکنان (مطالعه موردی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران) [دوره 7، شماره 20، 1388، صفحه 103-119]
  • انصاری، محمداسماعیل تأثیر مدیریت اثر بر عملکرد شرکت مخابرات بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن در مخابرات اصفهان [دوره 7، شماره 20، 1388، صفحه 171-190]

ب

  • برقعی، سید رضا بررسی رابطه بین میزان مشارکت کارکنان در تصمیم‌های سازمانی و توانمندسازی آنان در شرکت مخابرات استان مازندران1 [دوره 7، شماره 19، 1388، صفحه 37-57]
  • بیگدلی، سکینه طراحی مدل منطقی ابعاد تعامل خرده سیستم‌های سیاسی و اداری در حکومت حق‌مدار بر مبنای نهج البلاغه امام علی (ع) [دوره 7، شماره 19، 1388، صفحه 89-118]

پ

  • پورعزت، علی طراحی مدل منطقی ابعاد تعامل خرده سیستم‌های سیاسی و اداری در حکومت حق‌مدار بر مبنای نهج البلاغه امام علی (ع) [دوره 7، شماره 19، 1388، صفحه 89-118]
  • پورولی، بهروز همسوسازی نسبی اهداف فردی و سازمانی [دوره 7، شماره 20، 1388، صفحه 57-78]

ج

  • جندقی، غلامرضا بررسی تأثیر تناسب بین شغل و شاغل بر تعهد سازمانی کارکنان (مطالعه موردی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران) [دوره 7، شماره 20، 1388، صفحه 103-119]

ح

  • حسن پور، اکبر بدبینی سازمانی: علل و پیامدهای آن [دوره 7، شماره 19، 1388، صفحه 141-119]
  • حسینی نسب، داود بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی (در میان اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه تبریز ) [دوره 7، شماره 20، 1388، صفحه 121-138]
  • حفیظی، روح الله سنجش و مقایسه کیفیت خدمات در شعب بانک ملی شهر اصفهان با استفاده از مقیاس سیستمی- مبادله‌ای کیفیت خدمات بانکی (SYSTRA-SQ) [دوره 7، شماره 20، 1388، صفحه 5-27]
  • حقیقی، محمد بررسی تأثیر عدالت سازمانی بر عملکرد کارکنان [دوره 7، شماره 20، 1388، صفحه 79-101]
  • حمیدی‌زاده، علی سنجش و مقایسه کیفیت خدمات در شعب بانک ملی شهر اصفهان با استفاده از مقیاس سیستمی- مبادله‌ای کیفیت خدمات بانکی (SYSTRA-SQ) [دوره 7، شماره 20، 1388، صفحه 5-27]

خ

  • خائف‌الهی، احمد ممیزی مدیریت منابع انسانی در صنعت سیمان ایران و نقش آن در بهبود بهره‌وری سازمانی [دوره 7، شماره 19، 1388، صفحه 5-36]
  • خواستار، حمزه رویکرد چند سطحی در مطالعات سازمان و مدیریت [دوره 7، شماره 19، 1388، صفحه 163-187]

ر

  • رامین مهر، حمید بررسی تأثیر عدالت سازمانی بر عملکرد کارکنان [دوره 7، شماره 20، 1388، صفحه 79-101]
  • رحمان پور، محمد بررسی وضعیت توسعه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در ایران و جهان [دوره 7، شماره 19، 1388، صفحه 59-88]
  • رستگار، عبدالغنی بررسی تأثیر تناسب بین شغل و شاغل بر تعهد سازمانی کارکنان (مطالعه موردی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران) [دوره 7، شماره 20، 1388، صفحه 103-119]

ز

  • زارعی متین، حسن بررسی رابطه بین میزان مشارکت کارکنان در تصمیم‌های سازمانی و توانمندسازی آنان در شرکت مخابرات استان مازندران1 [دوره 7، شماره 19، 1388، صفحه 37-57]
  • زارعی متین، حسن بررسی تأثیر تناسب بین شغل و شاغل بر تعهد سازمانی کارکنان (مطالعه موردی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران) [دوره 7، شماره 20، 1388، صفحه 103-119]
  • زاهدی، شمس‌السادات بررسی عوامل مؤثر بر کاهش فساد اداری (مطالعه موردی در شهرداری تهران) [دوره 7، شماره 20، 1388، صفحه 29-55]
  • زمینی، سهیلا بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی (در میان اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه تبریز ) [دوره 7، شماره 20، 1388، صفحه 121-138]

س

ش

  • شهبازی، مهدی بررسی عوامل مؤثر بر کاهش فساد اداری (مطالعه موردی در شهرداری تهران) [دوره 7، شماره 20، 1388، صفحه 29-55]

ط

  • طهماسبی، رضا رهبری بصیر: اهمیت چشم‌انداز سازمانی [دوره 7، شماره 20، 1388، صفحه 139-169]

ع

  • عطافر، علی بررسی گرایش خریداران در فرایند تصمیم‌گیری در بازار تلویزیون در شهر اصفهان [دوره 7، شماره 19، 1388، صفحه 143-162]

ق

  • قلی پور، رحمت الله بررسی تأثیر تناسب بین شغل و شاغل بر تعهد سازمانی کارکنان (مطالعه موردی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران) [دوره 7، شماره 20، 1388، صفحه 103-119]

ک

  • کیایی، مجتبی بدبینی سازمانی: علل و پیامدهای آن [دوره 7، شماره 19، 1388، صفحه 141-119]

ل

  • لیاقتدار، محمد بررسی وضعیت توسعه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در ایران و جهان [دوره 7، شماره 19، 1388، صفحه 59-88]

م

  • متقی، پیمان ممیزی مدیریت منابع انسانی در صنعت سیمان ایران و نقش آن در بهبود بهره‌وری سازمانی [دوره 7، شماره 19، 1388، صفحه 5-36]
  • محمدنبی، سینا بررسی عوامل مؤثر بر کاهش فساد اداری (مطالعه موردی در شهرداری تهران) [دوره 7، شماره 20، 1388، صفحه 29-55]
  • محمودی، سمیه بررسی گرایش خریداران در فرایند تصمیم‌گیری در بازار تلویزیون در شهر اصفهان [دوره 7، شماره 19، 1388، صفحه 143-162]
  • مطهری، معصومه تأثیر مدیریت اثر بر عملکرد شرکت مخابرات بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن در مخابرات اصفهان [دوره 7، شماره 20، 1388، صفحه 171-190]
  • معمارپور، مهدی ممیزی مدیریت منابع انسانی در صنعت سیمان ایران و نقش آن در بهبود بهره‌وری سازمانی [دوره 7، شماره 19، 1388، صفحه 5-36]
  • مقیمی، سید محمد سنجش و مقایسه کیفیت خدمات در شعب بانک ملی شهر اصفهان با استفاده از مقیاس سیستمی- مبادله‌ای کیفیت خدمات بانکی (SYSTRA-SQ) [دوره 7، شماره 20، 1388، صفحه 5-27]
  • موسوی، سید محمد رهبری بصیر: اهمیت چشم‌انداز سازمانی [دوره 7، شماره 20، 1388، صفحه 139-169]

ن

  • نوری، روح الله بدبینی سازمانی: علل و پیامدهای آن [دوره 7، شماره 19، 1388، صفحه 141-119]

و

  • ودادی، احمد رهبری بصیر: اهمیت چشم‌انداز سازمانی [دوره 7، شماره 20، 1388، صفحه 139-169]