آ
-
آئین حج
نظارت اثربخش بر عملکرد مدیران کاروان های حجع تمتع [دوره 2، شماره 1، 1383]
-
آزمون فرض فازی
کاربرد رویکرد فازی در شناسایی موقعیت استراتژیک شرکتهای فراهم کننده خدمات اینترنتی (ISP) [دوره 2، شماره 1، 1383]
-
آزمونهای آماری
کدام آزمون آماری را انتخاب کنیم؟ [دوره 2، شماره 2، 1383]
-
آمادگی الکترونیکی
ارائه مدلی ارزیابی آمادگی الکترونیکی صنایع ایران [دوره 2، شماره 2، 1383]
-
آمار پارامتری
کدام آزمون آماری را انتخاب کنیم؟ [دوره 2، شماره 2، 1383]
-
آمار ناپارامتری
کدام آزمون آماری را انتخاب کنیم؟ [دوره 2، شماره 2، 1383]
-
آمیخته بازار یابی
جنبش اصلاحی در مدیریت بازار [دوره 2، شماره 1، 1383]
ا
-
ارزش برتر
تکنیک ارزش برتر، الگویی کاربردی و جدید برای ارزشیابی عملکـرد شورای شهر و سازمانهای محلی [دوره 2، شماره 3، 1383]
-
استراتژی
بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی دربین بانکهای تجاری کشور ازنظر سازگاری با استراتژی مشتری مداری [دوره 2، شماره 2، 1383]
-
اشتغال نیروی کار
تأثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی و ساختار نیروی کار [دوره 2، شماره 3، 1383]
-
اعتماد
اعتماد درون سازمانی و بررسی وضغیت موجود سازمان های اجرایی کشور [دوره 2، شماره 3، 1383]
-
اعتماد سازی
اعتماد درون سازمانی و بررسی وضغیت موجود سازمان های اجرایی کشور [دوره 2، شماره 3، 1383]
-
الویت بندی
ارزیابی رابطه تناظر یک به یک بین درجات مشارکت با درجات نیازهای غالب و ارائه مدلی کامپیوتری مربوطه [دوره 2، شماره 2، 1383]
-
انتخاب پروژه های تحقیقاتی
رتبه بندی وانتخاب پروژه های تحقیقاتی تحت محیط فازی تصمیم گیری گروهی از طریق تکنیک تصمیم گیری TOPSIS [دوره 2، شماره 1، 1383]
ب
-
بانکهای تجاری ایران
بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی دربین بانکهای تجاری کشور ازنظر سازگاری با استراتژی مشتری مداری [دوره 2، شماره 2، 1383]
-
بخش خصوصی
دولت الکترونیک: انتخاب یا اجبار [دوره 2، شماره 1، 1383]
-
برنامه ریزی تولید
طراحی سیستم پشتیبان تصمیم سلسله مراتبی برنامه ریزی تولید [دوره 2، شماره 2، 1383]
-
بی اعتمادی
اعتماد درون سازمانی و بررسی وضغیت موجود سازمان های اجرایی کشور [دوره 2، شماره 3، 1383]
ت
-
تجارت الکترونیک
دولت الکترونیک: انتخاب یا اجبار [دوره 2، شماره 1، 1383]
-
تحول در مدیریت بازار
جنبش اصلاحی در مدیریت بازار [دوره 2، شماره 1، 1383]
-
تصمیم گیری چند معیاره
ارزیابی رابطه تناظر یک به یک بین درجات مشارکت با درجات نیازهای غالب و ارائه مدلی کامپیوتری مربوطه [دوره 2، شماره 2، 1383]
-
تصمیم گیری گروهی
رتبه بندی وانتخاب پروژه های تحقیقاتی تحت محیط فازی تصمیم گیری گروهی از طریق تکنیک تصمیم گیری TOPSIS [دوره 2، شماره 1، 1383]
-
تناظر یک به یک
ارزیابی رابطه تناظر یک به یک بین درجات مشارکت با درجات نیازهای غالب و ارائه مدلی کامپیوتری مربوطه [دوره 2، شماره 2، 1383]
-
تولید مشاغل جدید و جابجایی نیروی کار
تأثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی و ساختار نیروی کار [دوره 2، شماره 3، 1383]
ج
-
جنبش اصلاحی
جنبش اصلاحی در مدیریت بازار [دوره 2، شماره 1، 1383]
خ
-
خلاقیت
تحلیل عوامل مؤثر در کارآ فرینی دانش آموختگان دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 3، 1383]
-
خودکنتر لی
نگاهی جامع به خود کنترلی دو سازمان [دوره 2، شماره 3، 1383]
د
-
دانشی شدن کار
تأثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی و ساختار نیروی کار [دوره 2، شماره 3، 1383]
-
درجات مشارکت
ارزیابی رابطه تناظر یک به یک بین درجات مشارکت با درجات نیازهای غالب و ارائه مدلی کامپیوتری مربوطه [دوره 2، شماره 2، 1383]
-
درجات نیازهای غالب
ارزیابی رابطه تناظر یک به یک بین درجات مشارکت با درجات نیازهای غالب و ارائه مدلی کامپیوتری مربوطه [دوره 2، شماره 2، 1383]
-
دولت الکترونیک
دولت الکترونیک: انتخاب یا اجبار [دوره 2، شماره 1، 1383]
ر
-
رتبه بندی
رتبه بندی وانتخاب پروژه های تحقیقاتی تحت محیط فازی تصمیم گیری گروهی از طریق تکنیک تصمیم گیری TOPSIS [دوره 2، شماره 1، 1383]
-
رفتار
نظارت اثربخش بر عملکرد مدیران کاروان های حجع تمتع [دوره 2، شماره 1، 1383]
-
رفتار شهروندی
نقش رفتار شهروندی سازمانی در عملکـرد سازمان [دوره 2، شماره 2، 1383]
-
رهبری توانبخش
روندهای عمومی تاثیر گذار بر حوزه مدیریت دولتی [دوره 2، شماره 1، 1383]
-
رهبری مشترک
روندهای عمومی تاثیر گذار بر حوزه مدیریت دولتی [دوره 2، شماره 1، 1383]
-
رویکرد درون به برون
روندهای عمومی تاثیر گذار بر حوزه مدیریت دولتی [دوره 2، شماره 1، 1383]
-
رویکرد وارونه
روندهای عمومی تاثیر گذار بر حوزه مدیریت دولتی [دوره 2، شماره 1، 1383]
ز
-
زبان یکپارچه مدلسازی
طراحی سیستم پشتیبان تصمیم سلسله مراتبی برنامه ریزی تولید [دوره 2، شماره 2، 1383]
-
زمینه
نظارت اثربخش بر عملکرد مدیران کاروان های حجع تمتع [دوره 2، شماره 1، 1383]
س
-
ساختار
نظارت اثربخش بر عملکرد مدیران کاروان های حجع تمتع [دوره 2، شماره 1، 1383]
-
سازمان
نگاهی جامع به خود کنترلی دو سازمان [دوره 2، شماره 3، 1383]
-
سازمان کار آفرینانه
عواملی مؤثر بر کارآفرینی سازمانی در سازمان های بخش خدمات اجتماعی و فرهنگی دولتی ایران [دوره 2، شماره 3، 1383]
-
سازمان های اجتماعی و فرهنگی دولتی
عواملی مؤثر بر کارآفرینی سازمانی در سازمان های بخش خدمات اجتماعی و فرهنگی دولتی ایران [دوره 2، شماره 3، 1383]
-
سازمان های مجازی
تأثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی و ساختار نیروی کار [دوره 2، شماره 3، 1383]
-
سرمایه اجتماعی
نقش رفتار شهروندی سازمانی در عملکـرد سازمان [دوره 2، شماره 2، 1383]
-
سلسله مراتب نیازها
ارزیابی رابطه تناظر یک به یک بین درجات مشارکت با درجات نیازهای غالب و ارائه مدلی کامپیوتری مربوطه [دوره 2، شماره 2، 1383]
-
سنجش عملکرد
تکنیک ارزش برتر، الگویی کاربردی و جدید برای ارزشیابی عملکـرد شورای شهر و سازمانهای محلی [دوره 2، شماره 3، 1383]
-
سیستم پشتیبان تصمیم
طراحی سیستم پشتیبان تصمیم سلسله مراتبی برنامه ریزی تولید [دوره 2، شماره 2، 1383]
ش
-
شرکتهای فراهم کننده خدمات اینترنتی (ISP)
کاربرد رویکرد فازی در شناسایی موقعیت استراتژیک شرکتهای فراهم کننده خدمات اینترنتی (ISP) [دوره 2، شماره 1، 1383]
-
شکاف
ارائه مدلی ارزیابی آمادگی الکترونیکی صنایع ایران [دوره 2، شماره 2، 1383]
-
شوراهای شهر
تکنیک ارزش برتر، الگویی کاربردی و جدید برای ارزشیابی عملکـرد شورای شهر و سازمانهای محلی [دوره 2، شماره 3، 1383]
ع
-
عدم اطمینان
رتبه بندی وانتخاب پروژه های تحقیقاتی تحت محیط فازی تصمیم گیری گروهی از طریق تکنیک تصمیم گیری TOPSIS [دوره 2، شماره 1، 1383]
-
عملکرد
نظارت اثربخش بر عملکرد مدیران کاروان های حجع تمتع [دوره 2، شماره 1، 1383]
-
عملکرد سازمانی
نقش رفتار شهروندی سازمانی در عملکـرد سازمان [دوره 2، شماره 2، 1383]
-
عملکرد مدیران
نظارت اثربخش بر عملکرد مدیران کاروان های حجع تمتع [دوره 2، شماره 1، 1383]
-
عوامل رفتاری کارآفرینانه
عواملی مؤثر بر کارآفرینی سازمانی در سازمان های بخش خدمات اجتماعی و فرهنگی دولتی ایران [دوره 2، شماره 3، 1383]
-
عوامل زمینه ای کار آفرینانه
عواملی مؤثر بر کارآفرینی سازمانی در سازمان های بخش خدمات اجتماعی و فرهنگی دولتی ایران [دوره 2، شماره 3، 1383]
-
عوامل ساختاری کار آفرینانه
عواملی مؤثر بر کارآفرینی سازمانی در سازمان های بخش خدمات اجتماعی و فرهنگی دولتی ایران [دوره 2، شماره 3، 1383]
-
عوامل محیطی
کارآ فرینی و عواملی محیطی موثر بر آن [دوره 2، شماره 1، 1383]
ف
-
فرآیند تحلیل سلسله مراتبی مدل دلتا
کاربرد رویکرد فازی در شناسایی موقعیت استراتژیک شرکتهای فراهم کننده خدمات اینترنتی (ISP) [دوره 2، شماره 1، 1383]
-
فرهنگ
کارآ فرینی و عواملی محیطی موثر بر آن [دوره 2، شماره 1، 1383]
-
فرهنگ استراتژی مدار
بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی دربین بانکهای تجاری کشور ازنظر سازگاری با استراتژی مشتری مداری [دوره 2، شماره 2، 1383]
-
فرهنگ سازمانی
بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی دربین بانکهای تجاری کشور ازنظر سازگاری با استراتژی مشتری مداری [دوره 2، شماره 2، 1383]
-
فرهنگ ملی
کارآ فرینی و عواملی محیطی موثر بر آن [دوره 2، شماره 1، 1383]
-
فناوری اطلاعات
دولت الکترونیک: انتخاب یا اجبار [دوره 2، شماره 1، 1383]
-
فناوری اطلاعات
تأثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی و ساختار نیروی کار [دوره 2، شماره 3، 1383]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
ارائه مدلی ارزیابی آمادگی الکترونیکی صنایع ایران [دوره 2، شماره 2، 1383]
ق
-
قابلیت اعتماد
اعتماد درون سازمانی و بررسی وضغیت موجود سازمان های اجرایی کشور [دوره 2، شماره 3، 1383]
ک
-
کار آفرین
تحلیل عوامل مؤثر در کارآ فرینی دانش آموختگان دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 3، 1383]
-
کار آفرینی
عواملی مؤثر بر کارآفرینی سازمانی در سازمان های بخش خدمات اجتماعی و فرهنگی دولتی ایران [دوره 2، شماره 3، 1383]
-
کار آفرینی
تحلیل عوامل مؤثر در کارآ فرینی دانش آموختگان دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 3، 1383]
-
کارآفر ینی
کارآ فرینی و عواملی محیطی موثر بر آن [دوره 2، شماره 1، 1383]
-
کار آفرینی سازمانی
عواملی مؤثر بر کارآفرینی سازمانی در سازمان های بخش خدمات اجتماعی و فرهنگی دولتی ایران [دوره 2، شماره 3، 1383]
-
کارآفرینی سازمانی
کارآ فرینی و عواملی محیطی موثر بر آن [دوره 2، شماره 1، 1383]
-
کار آمدی
دولت الکترونیک: انتخاب یا اجبار [دوره 2، شماره 1، 1383]
-
کسب و کار الکترونیکی
ارائه مدلی ارزیابی آمادگی الکترونیکی صنایع ایران [دوره 2، شماره 2، 1383]
-
کنترل
اعتماد درون سازمانی و بررسی وضغیت موجود سازمان های اجرایی کشور [دوره 2، شماره 3، 1383]
-
کنترل
نگاهی جامع به خود کنترلی دو سازمان [دوره 2، شماره 3، 1383]
م
-
مدل دلتا
کاربرد رویکرد فازی در شناسایی موقعیت استراتژیک شرکتهای فراهم کننده خدمات اینترنتی (ISP) [دوره 2، شماره 1، 1383]
-
مدلهای سلسله مراتبی
طراحی سیستم پشتیبان تصمیم سلسله مراتبی برنامه ریزی تولید [دوره 2، شماره 2، 1383]
-
مدیریت
دولت الکترونیک: انتخاب یا اجبار [دوره 2، شماره 1، 1383]
-
مدیریت
نگاهی جامع به خود کنترلی دو سازمان [دوره 2، شماره 3، 1383]
-
مدیریت بازاریابی
جنبش اصلاحی در مدیریت بازار [دوره 2، شماره 1، 1383]
-
مدیریت بخش عمومی
دولت الکترونیک: انتخاب یا اجبار [دوره 2، شماره 1، 1383]
-
مدیریت کارآفرینانه
کارآ فرینی و عواملی محیطی موثر بر آن [دوره 2، شماره 1، 1383]
-
مشتری مداری
بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی دربین بانکهای تجاری کشور ازنظر سازگاری با استراتژی مشتری مداری [دوره 2، شماره 2، 1383]
-
معماری سیستم
طراحی سیستم پشتیبان تصمیم سلسله مراتبی برنامه ریزی تولید [دوره 2، شماره 2، 1383]
-
موقعیت استراتژیک
کاربرد رویکرد فازی در شناسایی موقعیت استراتژیک شرکتهای فراهم کننده خدمات اینترنتی (ISP) [دوره 2، شماره 1، 1383]
ن
-
نا بهنجاری درک معنای تاریخی
روندهای عمومی تاثیر گذار بر حوزه مدیریت دولتی [دوره 2، شماره 1، 1383]
-
نظارت اثربخش
نظارت اثربخش بر عملکرد مدیران کاروان های حجع تمتع [دوره 2، شماره 1، 1383]
-
نو آوری
تحلیل عوامل مؤثر در کارآ فرینی دانش آموختگان دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 3، 1383]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد