« مجله "مدیریت فرهنگ سازمانی" با انجمن علمی مدیریت رفتار سازمانی توافقنامه همکاری علمی

منعقد نموده است»

* عنوان مجله: مدیریت فرهنگ سازمانی
* صاحب امتیاز: دانشگاه تهران
* ناشر: موسسه انتشارات دانشگاه تهران
* دوره انتشار : فصلنامه

* نوع مقاله های قابل انتشار: پژوهشی(Research Article). روش شناسی(Methodologies). کاربردی(Applied Article ). فنی (Technical Paper)

 *درجه و رتبه مجله: علمی (الف)- دارای ایندکس Q2-ISC

 * نرخ پذیرش مقالات: حدود 19% در سال 1402

* هزینه داوری : ندارد

* هزینه پذیرش نهایی و انتشار: 5،000،000  ریال از طریق درگاه پرداخت اینترنتی

* نحوه صدور گواهی پذیرش مقاله: الکترونیکی

* نوع گواهی پذیرش مقاله : تاریخ و  شماره انتشار ذکر نمی‌گردد

*  نام نرم افزار مشابهت یاب مورد استفاده برای بررسی مقالات :  همتاجو 

* روش ارزیابی : دوسو ناشناس

* حداقل زمان لازم جهت تعیین تکلیف مقاله : حدود 15 هفته

 * نحوه ارتباط با دفتر مجله : از طریق بخش " تماس با ما "

*  آغاز انتشار مجله : سال 1382(عنوان مجله در سال 1389 از "فرهنگ مدیریت" به " مدیریت فرهنگ سازمانی " تغییر یافت)

 * حق‌مؤلف (کپی‌رایت) مقالات: مجله تابع قوانین بین المللی حق نشر همگانی Open Access Creative Commons license (CC-BY 4.0)  است.

 

 

شماره جاری: دوره 22، شماره 4، دی 1403، صفحه 309-411 

فراترکیب پیشایندها و پسایندهای شجاعت در محل کار

صفحه 309-325

10.22059/jomc.2024.381315.1008705

منیره محبعلی پور؛ حمزه خواستار؛ مریم طهرانی؛ اکبر حسن پور


ابر واژگان

فرهنگ سازمانیرضایت شغلیفرهنگکارآفرینیمدیریتمدیریت دانشفراترکیبارزیابی عملکردتعهد سازمانیعدالت سازمانیمنابع انسانیکارآفرینی سازمانیکارکنانمدیریت منابع انسانیعوامل سازمانیعملکرد شغلینظریة داده‌بنیادسرمایه اجتماعیسازمانعملکردعدالت توزیعیفراتحلیلهوش فرهنگیشایستگیعدالت رویه‌ایسازمان‌های دولتیفناوری اطلاعاتتوانمندسازی روان‌شناختیاعتمادتسهیم دانشرهبریساختار سازمانیتحلیل مضمونتوانمندسازیکیفیت خدماتکیفیت زندگی کاریسبک رهبریپاسخگوییاثربخشیعملکرد سازمانیسکوت سازمانیعوامل فردیهویت سازمانیمدیریت استعدادمزیت رقابتیرفتار سازمانیبدبینی سازمانیمدیرانرفتارهای شهروندی سازمانیدانشگاهدانشعدالت مراوده‌ایرهبری تحول‌آفرینتعالی سازمانیسرمایة اجتماعیخودآگاهیهوش سازمانیتحلیل محتواتمایل به ترک خدمتیادگیری سازمانیمشارکتفساد ادارینوآوری سازمانیاخلاق حرفه‌ایانگیزشآموزش‌وپرورشپدیدارشناسیقصد خریدآموزش ضمن خدمترفتارهای انحرافیاثربخشی سازمانیفرهنگ ملیبهره‌وریرهبری اخلاقیرضایت مشتریپارادایمشفافیت سازمانیرفتاراعضای هیئت‌علمیمسئولیت اجتماعی