نویسنده = خنیفر، حسین
تعداد مقالات: 15
1. بررسی عکس العمل مخاطب به آمیخته بازاریابی سبز با لحاظ نقش ادراک از شخصیت

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 آذر 1398

10.22059/jomc.2019.282653.1007805

مرتضی سلطانی؛ حسین خنیفر؛ سعیده صیادی


2. تاثیر بازاریابی خیرخواهانه بر قصد خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: مصرف کنندگان تک ماکارون)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 آذر 1398

10.22059/jomc.2019.200799.1006752

حسین خنیفر؛ نیما سلطانی نژاد؛ علی اصغر رشید


3. اثر اعتماد تیمی بر فرهنگ مشارکتی: نقش میانجیگری انتقال دانش

دوره 18، شماره 1، بهار 1399، صفحه 27-46

10.22059/jomc.2019.132247.1006547

حسین خنیفر؛ علی‌رضا کاملی؛ روح‌الله نیک‌خواه کیارمش


11. آسیب‌شناسی آموزش ضمن خدمت بر اساس مدل OEM (مورد مطالعه: نواحی آموزش‌وپرورش استان قم)

دوره 13، شماره 4، زمستان 1394، صفحه 1201-1221

10.22059/jomc.2016.55434

مرضیه سادات حسینی؛ معصومه شامی؛ حسین خنیفر


13. بررسی موانع رشد بیمه‌های انرژی در صنعت بیمة کشور و پیشنهاد راهکارهای مناسب

دوره 12، شماره 4، زمستان 1393، صفحه 681-696

10.22059/jomc.2014.53092

معصومه شامی؛ حسین خنیفر؛ حمیدرضا حسن زاده


14. بررسی امکان پیاده‌سازی برنامه‌ریزی جانشین‌پروری در جامعه المصطفی العالمیه

دوره 12، شماره 3، پاییز 1393، صفحه 483-504

10.22059/jomc.2014.51520

حسین خنیفر؛ حسین ابراهیمی؛ حمیدرضا حسن زاده